نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. شهريور 1397 - 8:19   |   کد مطلب: 25779
مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه زمان برقراری پرواز همدان به مشهد مقدس مشخص نیست، گفت: در حال حاضر تنها پرواز همدان-تهران که آن هم رونق چندانی ندارد از فرودگاه همدان انجام می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سهراب کلوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پرواز همدان-مشهد و همدان-کیش و بلعکس با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده بود، اما از اواسط مرداد شرکت‌های‌ چارترکننده به‌دلیل افزایش نرخ‌ ارز، بالارفتن هزینه سفر و نوسانات اقتصادی از ادامه کار صرف‌نظر کرده و نزدیک به یک ماه است که این پروازها لغو شده است.

مدیر فرودگاه همدان بیان کرد: رایزنی با چارترکننده‌های جدید برای برقراری این پروازها هم نتیجه نداد زیرا نرخی که انجمن صنفی آژانس‌های هواپیمایی که زیر نظر سازمان هواپیمایی است برای پرواز یک طرفه همدان-مشهد تعیین کرده 500 هزار تومان است درحالی که پیش از این هزینه پرواز رفت و برگشت 400 هزار تومان تمام می‌شد.

کلوندی اعلام کرد: در حال حاضر تنها پرواز همدان-تهران و بلعکس از این فرودگاه انجام می‌شود که آن‌هم رونق چندانی ندارد و به‌طور متوسط در هر پرواز 20 مسافر حضور داشته‌اند. از 18 فروردین امسال تا 6 شهریور پرواز همدان-تهران و برعکس 114 پرواز با 2 هزار و 288 مسافر از فرودگاه همدان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار