نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. شهريور 1397 - 9:47   |   کد مطلب: 25769
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان به میزبانی ملایر باید معرف ظرفیت های این شهرستان در حوزه های مختلف باشد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا، باب الله فتحی در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان 'آگر' در ملایر اظهار داشت: ملایر آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره را دارد.
وی با بیان اینکه ملایر تاکنون به عنوان یک شهرستان فعال فرهنگی عمل کرده است افزود: جشنواره آگر که در راستای رویداد بین المللی همدان 2018 برگزار می شود، می تواند نقش مهمی در این رویداد ایفا کند.
فرماندار ویژه ملایر خواستار همراهی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی ملایر در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره شد و بیان کرد: در فرصت باقیمانده باید تمام سعی و تلاش خود را برای استفاده از تمامی ظرفیت های ملایر به کار گیریم.
فتحی با اشاره به وجود هنرمندان نامی و شاخص در این شهرستان گفت: به طور قطع برگزاری جشنواره های متعدد در این شهرستان زمینه ساز حضور شخصیت ها و هنرمندان توانمند ملی است و این امر رونق اقتصادی و گردشگری ملایر را توسعه می دهد.
وی با بیان اینکه از ملایر به عنوان شهر جشنواره ها یاد می شود ادامه داد: ملایر توانایی برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف استانی و کشوری را دارد و از همه توان خود در این راستا استفاده می کنیم.
مدیر اجرایی شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان 'آگر' نیز بیان کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه از 15 تا 18 شهریور ماه به میزبانی ملایر برگزار می شود.
امید وفایی افزود: تاکنون بیش از 2 هزار اثر در سه بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی ادامه داد: 10 تیزر تبلیغاتی برای جشنواره آگر طراحی و ساخته شده است و در هر کدام از تیزرهای تبلیغاتی یکی از آثار تاریخی و طبیعی ملایر معرفی می شود.

دیدگاه شما