نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. شهريور 1397 - 12:24   |   کد مطلب: 25767
مدیر حراست شهرداری همدان با بیان اینکه تخلفات رخ داده در شهرداری همدان در مرحله اولیه تحقیقات قرار دارد، گفت: جرم افراد بازداشت شده هنوز محرز نشده و دستگاه قضایی در حال پیگیری موضوع است.

به گزارش ملایری‌ها؛ با تشریح اتفاقات رخ داده در شهرداری همدان و برخورد قاطع حراست با تخلفات انجام شده اظهار داشت: خبرهای منتشر شده  از سوی رسانه‌ها درباره ابعاد تخلفات مالی رخ داده در شهرداری کذب است.

تخلفات رخ داده در شهرداری همدان در مرحله اولیه تحقیقات قرار دارد

وی با اشاره به اینکه  تخلفاتی رخ داده که مراحل بررسی آن هنوز در مرحله اولیه تحقیق قرار دارد، افزود: برخی افراد با انتشار اخبار کذب نقشه ما را نقش برآب کردند هرچند در حال حاضر چند تن از افراد بازداشت شده‌اند که  جرم آن محرز و یا اثبات نشده است.

بررسی تخلفات انجام شده در شهرداری به دستور شهردار انجام شد‌

مدیر حراست شهرداری همدان بیان کرد: برخلاف خبرهای منتشر شده مبنی بر ورود اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه به این موضوع هیچ یک از نهادهای نام برده شده به موضوع ورودی نداشته‌اند بلکه این بررسی به دستور شخص شهردار انجام شده است به همین دلیل ما به این موضوع ورود کرده‌ایم و با دستگاه قضایی در حال پیگیری موضوع هستیم.

وی با تاکید براینکه اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌ها کذب است، گفت: نمی‌دانم آن منبع آگاهی که برخی رسانه‌ها از آن نام می‌برند کیست که چنین اطلاعاتی را به آنها می‌دهد.

این مسئول با تاکید بر لزوم انتشار اخبار درست از سوی رسانه‌ها، گفت: وقتی شهرداری تصمیم گرفته به موضوعات درون سازمانی خود ورود کرده و موضوعات را بررسی کند، باید موضوع با حساسیت بیشتری دنبال شود.

فیضی منش ابراز کرد: ما بودیم که خواستیم در شهرداری همدان این بررسی رخ دهد بنابراین  وقتی ابعاد موضوع مشخص شد ابعاد جزئیات را به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم اما وقتی هنوز چیزی مشخص نشده است نمی‌توانیم اطلاعاتی بدهیم.

به دلیل محرمانه بودن موضوع نمی‌توانیم تعداد نفرات دستگیر شده در این رابطه را اعلام کنیم 

وی با بیان اینکه به دلیل محرمانه بودن موضوع نمی‌توانیم تعداد نفرات دستگیر شده در این رابطه را اعلام کنیم  عنوان کرد: رسانه‌ها خودشان اخبار کذب تهیه کرده  و به گوش مردم می‌رساند به همین دلیل خود آنها باید مسئولیت کارشان را بپذیرند و اخبار را اصلاح کنند.

مدیر حراست شهرداری همدان گفت: آیا شما تا به حال با اطلاعات و یا سپاه صحبت کرده و اصل موضوع را جویا شده‌اید؟ در حالیکه ما خودمان موضوع را از طریق رسانه خود یعنی روزنامه هگمتانه منتشر کرده‌ایم که لازم است رسانه‌ها برای انتشار خبر به این منبع مراجعه کنند.

وی درباره پلمپ بخش‌هایی از شهرداری همدان گفت: پلمپی در کار نیست و بخش‌های مختلف شهرداری از ساعت 8 صبح تا ساعت 14:30 به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

هیچ بخشی از شهرداری مناطق و نواحی پلمپ نشده است‌

فیضی منش با تاکید براینکه  هیچ بخشی از شهرداری مناطق و نواحی پلمپ نشده است و برخی اقدامات تمهیدات خود شهرداری است، ابراز کرد: لازم است رسانه‌ها برای انتشار چنین اخباری از مراجع قضایی موضوع را پیگیری کنند چرا که با این گونه اقدامات روند رسیدگی به پرونده را دچار خلل می‌کنند.

وی تصریح کرد: در نشست دادستان با اصحاب رسانه که چند روز آینده برگزار می‌شود ابعاد این موضوع تشریح شده و احتمالا با رسانه‌هایی که اقدام به انتشار خبر کذب کرده‌اند نیز برخورد می‌شود.

تسنیم 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار