نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. شهريور 1397 - 8:33   |   کد مطلب: 25754
در سومین روز از هفته دولت؛
52 طرح عمرانی در ملایر بهره برداری شد
همزمان با سومین روز از هفته دولت 52 طرح عمرانی با 50 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی یک طرح عمرانی نیز آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ردر آیین بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان ملایر افزود: با افتتاح 134 طرح عمرانی ملایر در هفته دولت، زمینه اشتغال برای 350 تن ایجاد شد.
باب الله فتحی اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح عمرانی را 2 هزار و 260 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد 118 طرح عمرانی با اعتبار 526 میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی12 طرح با اعتبار 76 میلیارد ریال آغاز می شود.
وی خدمات دولت در حوزه های مختلف به ویژه روستاها را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با وجود مشکلات، تنگناهای مالی و جنگ تمام عیار اقتصادی، دولت در تلاش برای توسعه خدمات و اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و اقتصادی است.
فرماندار ویژه ملایر افزود: در سومین روز از هفته دولت از مجموع 52 طرح، 46 طرح در 33 روستای این شهرستان از محل دهیاری ها با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 445 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فتحی ادامه داد: افزون بر این، پنج طرح عمرانی دیگر با اعتباری بیش از 31 میلیارد ریال در بخش زند ملایر افتتاح و عملیات اجرایی طرح زیرگذر بلوار امام خمینی(ره) شهر زنگنه با اعتبار پنج میلیارد ریال آغاز شد.
وی یادآور شد: علاوه بر این چهار طرح بزرگ اقتصادی با یک هزار و 660 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
معاون استاندار همدان با تقدیر از تلاش و پیگیری های نمایندگان مجلس برای جذب قیر یارانه ای بیان کرد: در این راستا برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاها، جدولگذاری، آسفالت، زیرسازی و سایر اقدامات روستایی بیش از 19 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
فتحی اظهار داشت: بهره برداری از این تعداد طرح عمرانی نشان دهنده این است که مجموعه شهرستان با همراهی و همدلی با نمایندگان مجلس توانسته اند گام های بلندی در راستای رشد و توسعه بردارند.
وی ثبت ملی مبل و منبت و جهانی شدن انگور ملایر را از جمله اقدامات اثرگذار در سطح ملی و بین المللی برشمرد و افزود: تلاش ما کارآمدی مدیران برای حرکت رو به جلو است.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی را در اولویت خود قرار داده است گفت: دولت همواره خود را ملزم به پاسخگویی به مردم می داند.
به گزارش ایرنا، در سومین روز از هفته دولت سه طرح آبرسانی به روستای کسب با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، آبرسانی به روستای کمازان با اعتبار 2 میلیارد و 150 میلیون ریال و روستای گنبد با 2 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح شد.
همچنین جایگاه سوخت پمپ بنزین ابر و ماه شهر زنگنه با 15 میلیارد ریال اعتبار و زیر بنای چهار هزار مترمربع با 6 نازل بنزین و چهار نازل گاز مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این روز عملیات اجرایی طرح زیرگذر بلوار امام خمینی(ره) شهر زنگنه در محور ملایر به اراک با اعتبار پنج میلیارد ریال با دهانه 6 متر، طول 60 متر و ارتفاع 3.5 متر آغاز شد.
این طرح به منظور تسهیل در رفت و آمد کشاورزان از مناطق مسکونی به باغ های حاشیه جنوبی شهر از محل اعتبارات استانی احداث می شود و در مدت زمان 6 ماه تکمیل خواهد شد.
همچنین 46 طرح روستایی شامل بهسازی و طرح هادی، جدولگذاری، آسفالت و واگذاری مسکن روستایی در 33 روستای این شهرستان نیز افتتاح شد.

دیدگاه شما