نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1397 - 14:27   |   کد مطلب: 25744
مدیر جهاد کشاورزی ملایر گفت: 9 طرح تولیدی و عمرانی جهاد کشاورزی در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی مروت‌امیری، مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر بیان کرد: به بهره‌برداری از شرکت جام لبنی پنیر پیتزا با تولید سالانه 240 تُن در روستای توچغاز و پروژه تولید گلخانه‌ای سبزی و صیفی خارج از فصل در شهرک گلخانه‌ای حرم‌آباد در طول هفته دولت به همت جهادکشاورزی و بخش خصوصی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد:از این میان 2 طرح آبیاری کم‌فشار در روستاهای حرم‌آباد و حسن‌آباد شاملو، 2 طرح آبیاری بارانی در روستاهای توتل و انوج، 2 طرح پرورش ماهی در روستاهای کرتیل‌آباد و توسک و یک پروژه لایروبی قنات در روستای دهچانه به افتتاح می‌رسد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایربا بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه‌های آبیاری بارانی و کم‌فشار در هفته دولت 133 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر کشاورزان و باغدارن باید به سمت استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری پیش روند و جهادکشاورزی نیز در این راستا از متقاضیان حمایت خوبی می‌کند.

مروت امیری به نقش مهم و کلیدی کشاورزان در خودکفایی، توسعه، اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: هدف اصلی جهاد کشاورزی حمایت از کشاورزان، آموزش و ترویج و الگوسازی مناسب و اصولی و علمی برای تولید محصولات کمی و کیفی بیشتر و رفع مشکلات این قشر زحمتکش است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار