نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1397 - 8:54   |   کد مطلب: 25731
مدیرآموزش و پرورش ملایر خبر داد
تعمیر و تجهیز 25 آموزشگاه در ملایر
مدیرآموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: از شروع تعطیلی مدارس تاکنون 25 آموزشگاه در ملایر تعمیر و تجهیز شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر  اظهار کرد: از شروع تعطیلی مدارس تاکنون 25 آموزشگاه در شهرستان ملایر تعمیر و تجهیز شده است.

 وی با بیان اینکه این روند تا شروع سال تحصیلی جدید ادامه دارد افزود: در تعمیر و تجهیز مدارس علاوه برای هزینه‌های که اداره تقبل کرده از نوسازی استان و ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز نیز استفاده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر در ادامه از توزیع کتاب‌های درسی  در ملایر خبر داد و گفت:  توزیع کتاب‌های ابتدایی در ملایر شروع شده است.

 وی بیان کرد: 19 هزار و 901 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، فنی و حرفه‌ای و کارودانش از طریق سامانه برای دریافت کتاب ثبت نام کرده‌اند.

سلگی یادآور شد: بیشتر کتاب‌های درسی از استان تحویل شده و توزیع کتب هنرستان‌ها نیز از اول شهریورماه شروع خواهد شد.

 وی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه ارزیابی و نظارت در آموزش و پرورش ملایر گفت: برای اینکه از برنامه های پروژه مهر نتیجه خوبی بگیریم نظارت ها باید جدی‌تر صورت  گیرد و در کارها باید آموزش همراه با نظارت انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در این زمینه برای مدیران آموزش‌هایی که لازم دارند در قالب کلاس‌های ضمن خدمت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: نظارت بر عملکرد سایر کارگروه‌ها از جمله وظایف کارگروه ارزیابی و نظارت است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه مدارس مورد بازدید و ارزیابی مستمر کارگروه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار