نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1397 - 8:52   |   کد مطلب: 25730
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند ملایری در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در نگهداری اطلاعات خصوصی خود دقت بیشتری نمایند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ علی‌بخشی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ملایری مبنی انتشار تصاویر خصوصی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری مستمر و پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده‌ عامل انتشار تصاویر شناسایی و ضمن اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه‌، دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرهنگ علی‌بخشی گفت: متهم که از بستگان شاکی بود، در تحقیقات مقدماتی هر گونه ارتباط خود را با موضوع انکار می‌نمود که پس از مواجهه با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، در نهایت به بزه انتسابی معترف شد که به دلیل اختلافات خانوادگی با شاکی اقدام به انتشار تصاویر وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در ادامه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان هشدار داد: عدم رعایت حیطه بندی در خصوص نگهداری از اطلاعات محرمانه وشخصی نظیر تصاویر خصوصی و خانوادگی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه  داشته باشد.

وی در توصیه به کاربران گفت: از در اختیار قرار دادن تصاویر خصوصی وخانوادگی خود در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی خودداری نمایند.

سرهنگ علی‌بخشی در پایان گفت: همچنین کاربران در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري، لينک ثبت گزارش هاي مردمي با ما در ميان بگذارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار