نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مرداد 1397 - 13:29   |   کد مطلب: 25728
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان از حضور 6 نفر از دانش‎آموزان استان همدان در مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان خبر داد و گفت: مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان 28 تا 30 مرداد در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها  به نقل از فارس؛ یاسر نانکلی با بیان اینکه دوره ابتدایی بهترین دوره برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان است، اظهار کرد: جشنواره جابربن حیان فرصتی برای ارائه ایده‌های خلاق دانش‌آموزان است.

وی افزود: در جشنواره جابربن حیان پروژه‌های دانش‌آموزان در قالب نمایشگاه‌های علمی در سطوح آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری ارائه می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: 6 نفر از دانش‌آموزان برتر دوره ابتدایی استان در مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان از تاریخ 28 تا 30 مردادماه در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری جشنواره جابربن حیان گفت: جشنواره جابر هرساله با هدف بالا بردن خلاقیت و معرفی طرح‌های برتر در استان همدان برگزار می‌شود.

نانکلی با بیان اینکه این جشنواره بعد عملی دانش‌آموزان را تقویت و زمینه خلاقیت را در بین آنها افزایش می‌دهد، بیان کرد: معلمان و خانواده‌ها می‌توانند زمینه رشد دانش‌آموزان را در حوزه عملی و نظری فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همانند گذشته با حمایت از ایده‌های برتر دانش‌آموزان را در رشد خلاقیت‌های آنها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار