نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مرداد 1397 - 11:49   |   کد مطلب: 25724
مدیر سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد
آتش‌سوزی در جنگل‌های مجاور دانشگاه آزاد ملایر
مدیر سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر از آتش‌سوزی در جنگل‌های مجاور دانشگاه آزاد ملایر و اطفای حریق به همت آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ وحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه طی تماس تلفنی مبنی بر آتش سوزی در بام ملایر سه اکیپ از خودروهای سنگین همراه آتش نشانان اعزام شدند، اظهار داشت: آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل حریق اعزام شدند که به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی به شروع عملیات کردند حریق زیادی مشاهده شد که در چند نقطه مختلف در جنگل مشخص بود.

وی با اشاره به وقوع این آتش‌سوزی در جنگل‌های مجاور دانشگاه آزاد ملایر پایین‌تر از رستوران کوروش افزود: از مرکز عملیات تقاضای نیروی کمکی شد که مجدد سه دستگاه خودروی عملیاتی در مجموع به تعداد ۲۰ آتش‌نشان در محل حضور پیدا کردند به دلیل وسعت و حجم زیاد شعله آتش در نقاط مختلف نیروها به چند تیم تقسیم ودر نقاط حساس حریق مشغول اطفاء حریق شدند.

مدیر سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت به موقع مانع از ادامه آتش به نقاط حساس پارک  شد و با توجه به حجم شعله آتش در چند نقطه علت اتش سوزی عمدی بوده است و عملیات پس از دو ساعت به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه خسارت وارده فقط علف هرز بوده است، گفت: با تلاش آتش نشانان هیچ گونه‌ای از درختان دچار حریق نشده است.

جوادی تصریح کرد: همچنین سازمان سیما و منظر، خدمات شهری به اتفاق نیروها و مدیران آنها در محل حضور داشته و کمک فراوانی در راستای اطفاء حریق داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار