نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. فروردين 1397 - 8:59   |   کد مطلب: 25691
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مهمترین اولویت در حمایت از کالای ایرانی خشکاندن ریشه قاچاق است، گفت: در سال حمایت از کالای ایران دست "مافیای قاچاق کالا" قطع شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام ‌معظم رهبری با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: زمانی این گفته و شعار رهبری محقق می‌شود که دولت حمایت ویژه‌ای از تولیدکنندگان داشته و با تمام توان با قاچاق کالا مبارزه‌ ‌کند.

نماینده‌ مردم‌ ملایر در مجلس  با تاکید بر اینکه در سال 97 دولت و‌ مجلس هم باید دست به دست هم دهند تا بتوانند دست مافیای قاچاق کالا را در کشور قطع کنند‌ گفت: رکن دوم این است که تولید‌کنندگان ‌ما کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و کالای ایرانی را وارد‌ میدان رقابت کرده و‌ مصرف‌کننده را جذب کنند.

آزادی‌خواه گفت: رکن سوم محقق‌شدن شعار امسال مصرف‌کنندگان و ‌مردم هستند که در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و تحقق شعار رهبری باید خرید کالای ایرانی را در اولویت خریدهای خود را دهند‌.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کشور ما رو به رشد است و‌ گام‌های رو به جلو برداشته شده و در آن و‌ خدمتگزاری انجام‌ می‌شود‌، گفت: مهمترین رخدادی که دنیا باید سال‌های سال به ذهنش بسپارد و هرگز فراموش نکند ایثارگری و حماسه‌آفرینی مدافعین حرم در پیچیدن طومار داعش بود.

آزادی‌خواه افزود: اگر همه مسئولان وظایف خود را به خو‌بی انجام‌ ‌دهند و شعار امسال را به شعور و فرهنگ تبدیل و خلاء‌های قانونی و موانع اجرایی آن را حل کنیم قطعا همانند دفاع مقدس در مقابل همه تحریم‌ها، تهدیدها و این قهر و نازهای بچگانه بزرگ مدعیان دروغین سیاست، مستبدین آمریکایی در حوزه برجام پیروز خواهیم شده به شرط اینکه این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار