نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. فروردين 1397 - 18:45   |   کد مطلب: 25675
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير خبر داد
دستگيري 2 سارق و اعتراف به 6 فقره سرقت در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري دو سارق و اعتراف به 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ داود علی‌بخشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر از دستگیری دو سارق و اعتراف به 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار با کنترل دقیق مجرمان حوزه استحفاظی و انجام هماهنگی لازم با مقام قضائی، مأموران دو سارق حرفه‌ای سیم برق و قطعات داخل خودرو را در ملایر شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این دو سارق دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر نیز بودند، گفت: این دو سارق پس از شناسایی در دو عملیات غافلگیرانه توسط مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و شگردهای خاص پلیسی، سارق لوازم و قطعات داخل خودرو به دو فقره سرقت از دو دستگاه خودرو و سارق سیم برق و کابل‌های هوایی به چهار فقره سرقت سیم برق در شهر ملایر اعتراف کردند؛ متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به هوشیاری کامل پلیس در ایام تعطیلات نوروزی به منظور مقابله با سارقان، مجرمان و افراد فرصت طلب، از شهروندان ملایری درخواست کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/89039

دیدگاه شما

آخرین اخبار