نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. اسفند 1396 - 16:45   |   کد مطلب: 25674
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر:
ملایری‌ها سال خود را با هفت‌سین قرآنی آغاز می‌کنند
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: ملایری‌ها سال جدید خود را با هفت‌سین قرآنی آغاز می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ ایرج یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر از قرائت هفت سین قرآنی در لحظه تحویل سال در ملایر خبر داد و اظهار کرد: از اعمال مهم نوروز  قرائت هفت سین قرآن است که شامل 7 آیه بوده که با واژه سلام آغاز می‌شود.

وی این آیات را شامل آیه 109 سوره مبارکه صافات، آیه 58 سوره مبارکه یس، آیه 130 سوره مبارکه صافات، آیه 120 سوره مبارکه صافات، آیه 79 سوره مبارکه صافات، آیه 73 سوره مبارکه زمر و آیه 24 سوره مبارکه رعد است.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: البته برخی از مومنان هفت آیه یاد شده را در قدح چینی نوشته و با آب باران شستشو می‌دهند و هنگام سال تحویل از آن می‌نوشند.

وی خاطرنشان کرد: هفت‌سین قرآنی و توضیحاتی پیرامون آن توسط کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر آماده شده و در اختیار علاقمندان در فضای حقیقی و مجازی قرار گرفته است.

یارمحمدی با بیان اینکه امید است مومنان گرامی سال خود را با آیات منور الهی آغاز کنند تا سالی مزین به برکات و انوار الهی داشته باشند، از برگزاری جلسات قرآن در ایام عید در تالار قرآن حکیم خبر داد و گفت: در ایام عید تالار قرآن حکیم تعطیل بوده و پذیرای علاقمندان به قرآن است.

وی اضافه کرد:  تالار قرآن حکیم از قدیمی‌ترین مراکز قرآن ملایر بوده که در مدت 35 سال گذشته هیچ گاه تعطیل نشده و هر هفته یکشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 شب جلسات قرائت و تجوید قرآن در این مکان نورانی برپا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار