نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. اسفند 1396 - 16:41   |   کد مطلب: 25673
معاون خدمات شهری شهرداری ملایر خبر داد
اجرای طرح اتوبوس گردشگری ملایرگردی
معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از اجرای طرح اتوبوس گردشگری ملایرگردی در راستای خدمات‌دهی بهتر به مردم و مسافران خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مجتبی داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به  برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده شهرداری ملایر در طرح «استقبال از بهار» اظهار کرد: در این راستا خدمات مختلفی از سوی شهرداری و معاونت خدمات شهری در سطح شهر ملایر انجام شده و این خدمات ادامه دارد.

وی از نصب 25 المان جدید با طراحی‌های و ایده نو در سطح معابر، بلوارها، پارک‌ها و بوستان‌های ملایر و ورودی‌های شهر خبر داد و گفت: تعدادی از این المان‌ها نصب شده و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر با بیان اینکه المان‌های نصب شده در نوع حجمی و نوری هستند تصریح کرد: سعی شده المان‌های امسال از طرح‌های مختلف و زیبا باشند که باعث جذب بیشتر مسافران و زیبایی هر چه بیشتر شهر در این ایام شوند.

وی از انجام 30 کیلومتر رنگ آمیزی جداول در سطح شهر ملایر برای ایام نوروز خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی المان‌های قبلی، زیباسازی مبلمان شهری،  پاکسازی بوستان‌ها، معابر و جداول و همچنین سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده خدمات شهری ملایر در طرح استقبال از بهار بوده است.

داوری از کاشت 5 میلیون بوته گل در سه مدل بنفشه، شب بوی زعفرانی و همیشه بهار در سطح میادین، بلوارها و بوستان‌های شهر ملایر خبر داد و افزود: این تعداد بوته تولید شده در گلخانه شهرداری ملایر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین 25 میلیون بوته نشاء شب‌بو معولی و... خریداری شده و در سطح بلوارها، میادین، ورودی‌های شهرو بوستان‌های ملایر کاشته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در ادامه از اجرای طرح اتوبوس گردشگری ملایرگردی در راستای خدمات‌دهی بهتر به مردم و مسافران خبر داد و گفت: دراین زمینه با همکاری شهردای اتوبوس گردشگری برای بازدید مردم از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر ملایر همه روزه از سوم فرودین ماه  از درب شهرداری مرکزی آماده خدمات دهی به مسافران است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر زیبا نگه داشتن شهر توسط مردم و مسافران گفت: با توجه به تولید دو برابری روزانه زباله روزانه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز همکاران ما در گروه تنظیف به صورت سه شیفته آماده خدمات رسانی و پاکسازی شهر هستند.

داوری با بیان اینکه مردم نیز باید فرهنگ نظافت شهر را بیشتر رعایت کنند گفت: داشتن شهری زیبا و تمیز در گرو رعایت فرهنگ نظافت و پاکیزگی از سوی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه همه مساجد، در پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق‌ها و و... برای مردم  و مسافران آماده سازی شده است افزود: ستادهای نوروزی طرح استقبال از بهار نیز در وودری‌ها شهر آماده راهنمایی و پاسخگویی به مردم هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: این ستادها با همکاری وهمراهی نیروی انتظامی ، هلال احمر و دستگاه‌های خدمات رسان آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار