نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1396 - 8:11   |   کد مطلب: 25672
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد
سفر معاون اول رئیس جمهور در اواخر فروردین ماه 97 به ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از سفر معاون اول رئیس جمهور در اواخر فروردین ماه سال آینده به ملایر خبر داد و گفت: دکتر جهانگیری با هدف افتتاح سه طرح فاز دوم شرکت ذوب آهن ملایر و طرح توسعه دو واحد فروسیلیس به ملایر سفر می‌کند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبرگزری بسیج؛ محمد کاظمی در مراسم افتتاح وسایل و تجهیزات اهدایی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) با بیان اینکه ملایر یکی از شهرهای مهمی وقفی در کشور است  که در کنار استان‌های بزرگی چون مشهد و شیراز قرار دارد، بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی خاصی که در کشور وجود دارد اوقاف باید در قوانین و آیین نامه‌ها اوقاف در بحث دریافت پذیره‌ها، نقل و انتقالات و تبدیل اماکن ‌موقوفه به تجاری موصوب کرده در بخش هزینه‌ها و با مردم مدارا کند.

وی  با اشاره به ساخت اورژنس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر گفت: انتظار داریم با پیگیری‌ها و تاکیدات صورت گرفته هر چه سریع‌تر شاهد ساخت این اورژانس باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اوقاف باید با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره اوقاف ملایر حق التولیه‌های ملایر را برای مردم این شهرستان هزینه کند تا نیت واقف اجرا شود.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های اداره اوقاف  و امورخیریه‌ ملایر در کمک به ساخت اورژانس امام حسین(ع) اظهار داشت: از سازمان اوقاف درخواست داریم که حق تولیت‌ها و حق و نظاره‌ها در خود شهرستان و برای مردم ملایر هزینه شد.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های مهم و پر هزینه دولت بود، گفت: با این وجود از اجرای این طرح پیشرفت‌های خوبی برای شهرستان ملایر حاصل شد که نتیجه پیگیری‌های و مدیریت خوب حوزه بهداشت و درمان ملایر و سایر مسئولان در این حوزه است.

وی با اشاره به مجوز ایجاد آنژیگورافی ملایر به عنوان یکی از نیازهای مردم این شهرستان گفت: امیدواریم سازمان اوقاف و امور خیریه کمک‌ها و ‌مساعدت‌های ویژه‌ای در تجهیز این مرکز داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین به تلاش‌های صورت گرفته نمایندگان ملایر برای جذب اعتبارات بیشتر برای شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر بودجه‌های ملی که برای ملایر اختصاص پیدا کرد توانستیم 14 میلیارد تومان  بیشتر برای ملایر اعتبار بگیریم.

وی تصریح کرد: این اعتبار برای جاده آورزمان، ملایر نهاوند، سد کلان، دانشگاه ملایر  و ورزشگاه و عمران و آبادانی روستاها هزینه می‌شود.

کاظمی همچنین از سفر معاون اول رئیس جمهور  در اواخر فروردین ماه سال آینده به ملایر خبر داد و گفت: دکتر جهانگیری با هدف افتتاح سه طرح فاز دوم شرکت ذوب آهن ملایر و  طرح توسعه دو واحد فروسیلیس به ملایر سفر می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار