نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1396 - 8:08   |   کد مطلب: 25671
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد
پیشرفت 67 درصدی ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از پیشرفت 67 درصدی ورزشگاه 5 هزار نفری اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی استادیوم 5 هزار نفری ملایر از سال 89 با مساحت 40 هزار متر مربع آغاز شده اظهار کرد: در این سال به دلیل نبود اعتبار  این پروژه با تعطیلی همراه شد و به مدت دو سال کار هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت.

وی با شاره به آغاز مجدد ساخت پروژه ورزشگاه در سال 94 بیان کرد: هم اکنون این پروژه 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون نیز حدود 8 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه تا تکمیل این ورزشگاه اعتباری زیادی نیاز است تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 وی محل اعتبارات این طرح را ملی و استانی دانست و افزود: طی مکاتبه‌ای که با مسئول توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشتیم درخواست خود را برای تامین اعتبار مورد نظر اعلام کردیم.

اکبری گفت: شرایط این طرح به استاندار اعلام شده که بعد از آن در خصوص رفع مشکلات تامین اعتبار با مقام عالی وزارت مکاتبه شد.

وی افزود: این ورزشگاه شامل قسمت‌های مختلف دکل‌های روشنایی، اسنوبرد و چمن مصنوعی سکوهای تماشاچیان،  پست تارتان(دورچمن) پیست دوومیدانی، فضاهای اداری، رختکن، تابلوی نمایشی بزرگ و... است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: در صورت ساخت و اتمام هر چه سریعتر این ورزشگاه، شهرستان ملایر می‌تواند میزبان مسابقات مختلف ورزشی در سطح کشور و حتی بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار