نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1396 - 8:07   |   کد مطلب: 25670
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از ثبت‌نام طرح تربيت معلم روخواني و روانخواني قرآن كريم ویژه خواهران در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ایرج یارمحمدی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر  به ثبت نام طرح تربيت معلم روخواني و روانخواني قرآن كريم ویژه خواهران در ملایر اشاره کرد .
وی هدف از اجرای این طرح را شناسايي نيروهاي مستعد و تربيت آنان برای تدريس در دوره‌هاي آموزش قرائت قرآن كريم سطوح ۱ و ۲ شامل روخواني، روانخواني قرآن و صحّت قرائت نماز، روش‌مند و هماهنگ كردن آموزش روخواني و روانخواني قرآن كريم در سطح كشور، تعميم روش‌هاي بديع و انتقال مهارت‌هاي تدريس يكپارچه و نظام يافته قرائت قرآن در سطح كشور و تكميل حلقه‌هاي آموزشي در راستاي زمينه‌‌سازي و اجراي نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن‌كريم عنوان کرد.
یارمحمدی اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس با صحیفه سجادیه کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر اقدام به برپایی مسابقه «قرآن صاعد» همزمان با سراسر استان کرد که شرکت‌کنندگان ملایری توانستند بیشترین جوایز را در سطح استان کسب کنند.
وی افزود: مسابقه کتبی «قرآن صاعد» برگرفته از دعای یکم تا یازدهم صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) از ترجمه شیخ حسین انصاریان برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار