نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1396 - 9:03   |   کد مطلب: 25668
مدیر شرکت توزیع برق ملایر خبر داد
آمادگی اکیپ‌های مدیریت برق ملایر در ایام نوروز
مدیر شرکت توزیع برق ملایر از آمادگی اکیپ‌های مدیریت برق ملایر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ امیرحسین بادامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آمادگی اکیپ‌های مدیریت برق ملایر برای نوروز اظهار کرد: با توجه به ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌ریزی لازم برای حضور اکیپ‌های خدمات‌رسان این مدیریت صورت گرفته  است.

وی از آماده‌باش اکیپ‌های برق ملایر در ایام نوروز برای خدمات‌رسانی به حوادث و بحران‌های احتمالی خبر داد و گفت: اکیپ‌های ما به صورت ویژه از ابتدای فروردین ماه سال آینده تا 15 فروردین ماه در محل حضور دارند.

مدیر شرکت توزیع برق ملایر بهسازی تاسیسات ورنگ آمیزی تاسیسات برق در راستای زیباسازی مبلمان شهری، اصلاح روشنایی معابر، تامین روشنایی بیشتر در محل‌های پرتردد و... را از جمله اقدامات مدیریت برف ملایر در ایام نوروز برشمرد.

وی تامین روشنایی بیشتر در اماکن اقامتی و تفریحی و تاریخی، سرویس و نگهداری تاسیسات برق در راستای کاهش خاموش‌ها و تامین برق جایگاه‌ها و اماکن ویژه‌ای که از سوی نیروهای امداد و انتظامی برپا شده را از جمله اقدامات مدیریت برق ملایر در ایام نوروز دانست.

بادامی از توزیع بروشورهای آموزشی با هدف ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در بین مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: همه مجموعه در این ایام آمادگی کامل را برای خدمات‌دهی بهتر به مردم داشته و تلفن 121 نیز  آماده پاسخگویی برای رفع مشکلات در حوزه برق شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار