نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1396 - 9:00   |   کد مطلب: 25666
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر خبر داد
توزیع میوه شب عید در 40 نقطه ملایر
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از توزیع میوه شب عید در 40 نقطه ملایر از 27 اسفند ماه سال جاری تا 14 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛مهدی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته برای توزیع میوه شب عید اظهار کرد: قرار است میوه شب عید در 40 نقطه شهرستان ملایر توزیع شود.

وی افزود: از این تعداد 27 نقطه در شهر ملایر و 13 نقطه نیز در شهرهای سامن، جوکار، اسلام شهر آقگل، ازندریان و شهر جوکار و زند در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر با بیان اینکه بیش از 300 تن میوه شب عید برای شهرستان در نظر گرفته شده گفت: برای توزیع میوه هیچ محدودیتی وجود ندارد و در صورت نیاز بیشتر مردم آمادگی توزیع بیشتر میوه را داریم.

وی با بیان اینکه قیمت میوه شب عید بین 15 تا 30 درصد کمتر از قیمت بازار است  افزود: این میوه‌ها شامل 200 تن پرتقال و 100 تن سیب از نوع مرغوب است که با قیمت تعادلی و تنظیم بازار توزیع می شود.

شیرزادی از توزیع میوه شب عید از 27 اسفندماه در ملایر خبر داد و گفت: توزیع میوه تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مرغ  منجمد نیز از روزهای پایانی سال در فروشگاه‌های سطح شهرستان توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: تخم مرغ نیز به نرخ دولتی تهیه شده که تا زمان قیمت تنظیم بازار در دو فروشگاه تعاون روستایی شهر ملایر در میدان آزادگان و شهرک توزیع می‌شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار