نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1396 - 10:46   |   کد مطلب: 25661
مدیر کمیته امداد امام خميني در ملایر از پیش بینی درآمد یک‌میلیارد و 400 میلیونی صندوق‌های صدقات در ملایر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف اظهار کرد: این فعالیت‌ها با هدف خدمات دهی به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه صندوق‌های صدقات یکی از منابع درآمدی کمیته امداد در راستای کمک‌رسانی به مددجویان و نیازمندان محسوب می‌شود گفت: در حال حاضر 32 هزار صندوق صدقات در شهرستان ملایر وجود دارد که از این تعداد 31 هزار صندوق‌های کوچک و بیش از یک‌هزار نیز صندوق‌های بزرگ هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر از درآمد یک‌میلیارد و 350 میلیون تومانی کمیته امداد ملایر از محل صندوق‌های صدقات در 11 ماهه امسال خبر داد و افزود:  پیش بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان برسد.

وی افزود: این میزان درآمد در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد دارد

کرمی‌مقدم به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد به مددجویان  زیر پوشش اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی، کلاس‌های بوستان ولایت، فعالیت‌های کانون‌های ولایت از جمله برنامه‌های این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش است.

وی به برگزاری اردوهای زیارتی مددجویان در قالب طرح «شوق زیارت» اشاره کرد افزود: در این طرح مددجویان زیر پوشش با کمک خیران و نیکوکاران به اردوهای زیارتی اعزام می‌شوند.

مدیر کمیته امداد ملایر برگزاری کلاس‌های مختلف آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی برای مددجویان زیر پوشش و زوج‌های جوان، برگزاری برنامه‌های مناسبتی در طول سال و... از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد ملایر  دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار