نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1396 - 10:45   |   کد مطلب: 25660
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر خبر داد
آمادگی نیروهای آتش‌نشانی ملایر در چهارشنبه آخر سال
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از آمادگی نیروهای آتش‌نشانی ملایر برای مقابله با هر نوع آتش‌سوزی و خطرات احتمالی در چهارشنبه‌ آخر سال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ وحید جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال از آمادگی  نیروهای آتش‌نشانی ملایر برای مقابله با هر نوع آتش‌سوزی و خطرات احتمالی خبر داد و اظهار کرد: سه پایگاه آتش‌نشانی ملایر با 75 نیرو آماده خدمات‌دهی به مردم در ایام پایانی سال هستند.

وی از راه‌اندازی کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک و مواد محترقه» در ملایر خبر داد و گفت: در این راستا اطلاع‌رسانی لازم در سطح شهرستان با نصب بنر انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر هدف از این اقدام را فرهنگسازی بیشتر استفاده مواد بی‌خطر در بین مردم دانست و گفت: 3 هزار بروشور با محتوای آموزش نکات ایمنی چهارشنبه آخر سال بین دانش‌آموزان، دانشجویان، ادارات و شهروندان توزیع شده است.

وی از توزیع یک‌هزار بروشور شامل نکات ایمنی در خصوص برنامه‌های ایام نوروز از جمله مسافرت و نبودن کسی در منزل و خانه تکانی در ایام عید برای جلوگیری از سرقت منازل و بروز حوادث غیر مترقبه در بین شهروندان ملایری در روزهای پایانی سال خبر داد.

جوادی تصریح کرد: تعداد یک‌هزار سی‌دی فیلم آموزشی بین شهروندان ملایری در روزهای پایانی سال با موضوعات رفتارهای پرخطر و عواقب آن توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایش برنامه‌های آموزشی با محتوای نکات ایمنی در روزهای پایانی سال از تلویزیون شهری ملایر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار