نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1396 - 9:48   |   کد مطلب: 25647
نمایشگاهی از آثار صنایع دستی و نقاشی توانخواهان مرکز نگهداری و توانبخشی آفتاب به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فهیمه کرمی مدیر مرکز توانبخشی آفتاب اظهار داشت: مرکز توانبخشی آفتاب در راستای رفع آسیب های اجتماعی و کمک به قشر آسیب دیده در سال 1382 با مجوز و تحت پوشش سازمان بهزیستی تأسیس گردیده است.

وی عنوان کرد: 17 نفر پرسنل توانبخشی شامل روانپزشک، پزشک عمومی، روانشناس بالینی، کاردرمان، مددکار، پرستار، بهیار و مربی در این مرکز به ارائه خدمات پزشکی، درمانی و حمایتی به بیماران مشغول می باشند.

کرمی افزود: بیماران تحت پوشش و حمایت این مرکز بین 25 الی 60 سال سن دارند و عمدتاً از خانواده های کم درآمد و دارای مشکلات متعدد هستند.

وی، عنوان کرد: این مرکز با هدف توانمندسازی توانخواهان، آموزشهای هنری مانند معرق، نقاشی روی سفال، قالیبافی و طراحی را برگزار می کند که جهت تشویق توانخواهان، نمونه هایی از کار آنان را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده ایم.

مدیر مرکز توانبخشی آفتاب، خاطرنشان کرد: مرکز توانبخشی آفتاب در تلاش است تا با اطلاع رسانی، تصویری جامع و صادقانه از فعالیت و نحوه عملکرد مرکز به همشهریان عزیز ارائه دهد و با جلب اعتماد عمومی، زمینه ساز گسترش فعالیت ها و اقدامات نوع دوستانه باشیم.

این نمایشگاه از 7 تا 14 اسفند ماه، صبح ها از ساعت 8 الی 13 و عصرها از 15:30 تا 19:30 در مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد واقع در میدان قائم(عج) پذیرای بازدید همشهریان عزیز و علاقمندان به هنرهای دستی می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار