نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1396 - 9:43   |   کد مطلب: 25646
مراسم جشن ازدواج دانشجویی 29 زوج دانشجو دانشگاه آزاد واحد ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرماندار شهرستان ملاير در این آیین با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده اظهار داشت: خانواده‌ها در امر ازدواج بايد از سخت‌گيري‌هاي بي‌مورد پرهيز نمايند زيرا ازدواج سفارش مکرر پيامبر اسلام(ص) است و در دين مبين اسلام نيز بسيار مورد تأکيد قرار گرفته است.          

عبدالعظيم رضايي عنوان کرد: هيچ امري در اسلام محبوب‌تر و بهتر از ازدواج نيست و در دين مبين اسلام با ازدواج نصف دين تکميل مي‌شود.

وي گفت: جوانان امروز بسيار عالم‌تر و بامطالعه تر از جوانان گذشته هستند و اين نکته روي زندگي مشترک آن‌ها بسيار تأثيرگذار است.

فرماندار ملایر بیان کرد: نکات حکيمانه‌اي در زندگي مي‌شنويم ولي در مقام عمل دچار نسيان و فراموشي مي‌شويم و آن نکات کليدي و مهم را بکار نمي‌بريم.

وي ادامه داد: اگر انسان‌ها تعدادي از اين نکات مهم را هميشه مدنظر داشته باشد و در زندگي مشترک بکار ببرد سعادتمند خواهند شد.

رضايي تصريح کرد: الگوي ما در زندگي پيروي از زندگي ائمه اطهار است و اين کليد موفقيت در زندگي‌هاي مشترک است.

رضايي به زندگي سنتي و گذشته نيز اشاره و بيان داشت: جامعه امروزي بسيار پيچيده است و به‌سوي مدرنيته شدن پيش مي‌رود و اين نبايد ما را از زندگي خوب و مناسب و سنتي گذشتگانمان دور سازد.

وي خطاب به زوج‌هاي جوان بيان داشت: نبايد به دنبال آرمان‌شهر باشيم بلکه بايد با منطق، گفتگو و تفاهم پايه درستي را از ابتداي زندگي مشترک بنا بگذاريم.

فرماندار ويژه ملاير افزود: بايد زندگي‌مان سرشار از معنويت و اخلاق باشد و با ياد خداوند انسان به آرامش  حقيقي و وصف‌ناپذير خواهد رسيد.

وي تصريح کرد: انسان‌ها با ازدواج به تکامل مي‌رسند و متوجه مي‌شوند که ديگر تنها نيستند و  هر تصميمي که مي‌گيرند بايد جانب صداقت را نگه‌دارند.

وي خطاب به خانواده‌ها نيز بيان داشت: در امر ازدواج بايد از سخت‌گيري‌هاي بي‌مورد پرهيز نمود زيرا ازدواج سفارش مکرر پيامبر اسلام(ص) و در دين مبين اسلام نيز بسيار مورد تأکيد قرارگرفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار