نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 25575
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پیامی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی و نمایش وحدت و اتحاد مردم شهرستان ملایر در 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پیامی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی و نمایش وحدت و اتحاد مردم شهرستان ملایر در 22 بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بار دیگر مردم  فهیم و شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ملایر  در یوم الله 22 بهمن ماه 96 همچون سیل خروشان از‌ پیر و جوان، زن و مرد، بازاری و کارمند، دانشجو و دانش آموز و روحانیون معظم حماسه تماشایی دیگری خلق کردند و علاقه‌مندی خویش به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و وفاداری به آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

این حضور بارقه امید را در دل آزاد اندیشان و آزادی خواهان جهان زنده کرد و عهد و پیمان ناگسستنی با ولایت فقیه را به جهانیان نشان داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیت به خاطر وجود ملت بصیر و آگاه و همیشه درصحنه از باب «من لم یشکرالمخلوق، لم یشکرالخالق» نهایت امتنان و مراتب سپاس و قدردانی خویش را از عموم مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان ملایر  اعلام می دارد و از خداوند متعال سربلندی و سر افرازی مهین عزیزمان و توفیق و پیشرفت روزافزون و برای ملت شریف ایران را آرزو می نمائیم.

مهدی بیات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم شهرستان ملایر

انتهای پیام/

دیدگاه شما