نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. بهمن 1396 - 21:49   |   کد مطلب: 25573
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان گفت: در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر در همدان، از مجموع ظرفیت کل سانس‌ها با پذیرایی 9 هزار و 600 نفر و میانگین ۷۵ درصد ظرفیت سالن‌ها تکمیل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ایام جشنواره فیلم فجر که از 14 تا 22 بهمن ماه به مدت 9 روز در همدان ادامه داشت، 17 فیلم در 46 سانس در سینما فلسطین و قدس همدان اکران شد.

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر خوشبختانه با استقبال خوب دانش‌آموزان در سانس‌های صبح و شهروندان در بعد از ظهرها قرار گرفت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان اضافه کرد: در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر در همدان، از مجموع ظرفیت کل سانس‌ها با پذیرایی 9 هزار و 600 نفر و میانگین حدود 75 درصد ظرفیت سالن‌ها تکمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد 13 فیلم سودای سیمرغ اکرانی در جدول نمایش همدان فیلم‌های «به وقت شام»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «بمب، یک عاشقانه» از مخاطب بیشتری برخوردار بودند.

شرفی یادآور شد: مردم در این دوره از جشنواره استقبال خوبی از فیلم‌ها داشتند و با خرید اینترنتی بلیت‌ها و خرید از گیشه توانستند فیلم‌های زیادی را تماشا کنند و در مواقعی بیش از ظرفیت سینما در اختیار آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما