فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

23. بهمن 1396 - 21:46   |   کد مطلب: 25571
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد
توزیع 10 هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم همدان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع 10 هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم شهر همدان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره اوقاف در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: به منظور اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش 10 هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم شهر همدان از محل نیات موقوفه مرحومه تاج‌ماه قراگوزلو توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر یک‌هزار و370 سبد کالایی به ارزش هر سبد 250 هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند ملایر توزیع شد، گفت: این اقدام از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع 300 بسته حمایتی بین نیازمندان اسدآباد خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، شکر، مرغ، قند و پنیر بود.

وی با اشاره به توزیع سبد کالای مواد غذایی بین نیازمندان حاشیه شهر از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش شهرستان بهار، گفت: توزیع 20 حواله به ایتام زیر 18 سال شهرستان بهار برای تهیه پوشاک از دیگر اقدامات بود.

کاروند با تاکید به اینکه این حواله‌ها از محل اجرای نیت موقوفه داریوش نظری روستای حسین‌آباد عاشوری انجام شد، افزود: در زمینه اجرای نیات درمانی واقفین خیراندیش طی ایام‌الله دهه فجر نیز در شهرستان ملایر تجهیزات پزشکی برای بیمارستان امام حسین(ع) و شبکه بهداشت و درمان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تجهیزات 700 میلیون تومان بود، بیان کرد: اهدای کمک هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج از محل نیات موقوفه سیف‌الدوله در شهرستان ملایر طی این ایام مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به بیماران نیازمند از محل نیات موقوفه امیرنظام در کبودراهنگ ارائه شد، گفت: چهار اکیپ پزشکی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به اهالی روستای عنبرقنبر نهاوند از محل نیات موقوفه سیدیدالله فاطمی، اعزام شدند.

وی به خرید و اهدای چهار دستگاه پزشکی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری از محل نیات موقوفه فرمان‌فرمائیان به ارزش 118 میلیون تومان اشاره کرد و افزود: کمک هزینه درمانی برای بیماران صعب‌العلاج به منظور اجرای نیت واقف خیراندیش بهاء الملک در زمینه ارائه دارو و خدمات رایگان درمانی به اهالی 32 روستا در محل درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک در شهرستان همدان انجام شد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما