نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1396 - 8:29   |   کد مطلب: 25549
رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از نیمسال جاری در رشته‌های پرستاری و اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته با تأیید وزارت بهداشت و آموزش پزشکی دانشجو می‌پذیرد.

عباس ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به راه‌اندازی رشته‌های فوق در دانشگاه آزاد ملایر اظهار داشت: انجام این امر با نظر مساعد وزیر محترم بهداشت طی سفر و بازدیدی که از توانمندی‌های شهر ملایر و پیگیری مجدانه مسئولین امر خصوصاً نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی و در مدت‌زمانی کمتر از یک سال تحقق یافت.

 وی افزود: جهت دانشکده علوم پزشکی واحد ملایر ساختمانی با 10 هزار متر زیربنا در زمینی به وسعت 23 هکتار تخصیص‌یافته که هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: آزمایشگاه‌های موردنیاز رشته‌های فوق برابر استانداردهای وزارت محترم بهداشت و درمان آماده شروع کار بوده و مورد بازدید و تائید هیئت‌های نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت قرارگرفته است.

وی تأکید کرد: با تائید وزارت بهداشت و اقدامات انجام‌شده از نیم سال دوم سال تحصیلی جاری و در بهمن‌ماه این دانشگاه در رشته‌های پرستاری و اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو پذیرش می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار