نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1396 - 20:50   |   کد مطلب: 25541
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز دشمن نقاط حساس را هدف گرفته و به دنبال ضربه زدن به ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ سردار مظاهر مجیدی،  امروز در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان اظهار داشت: امروز از نظر قدرت دفاعی در ردیف چند کشور برتر نظامی جهان قرار داریم و به همین دلیل دشمن، نیرو‌های مسلح که بازوان توانمند نظام هستند را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن بازداشتن نهاد ارزشمند بسیج و سپاه از فعالیت‌های دفاعی است، افزود: آن‌ها در حال نفوذ به نظام آموزش و پرورش کشور نیز و کم‌رنگ کردن نقش تربیتی اسلامی این نهاد آموزشی نیز هستند.

مجیدی، سپاه و بسیج را دو هدیه ارزشمند امام خمینی(ره) برای حفظ نظام اسلامی دانست و گفت: بسیج و سپاه سال‌ها که از درون مردم تشکیل شده ، کشور را در سخت‌ترین توطئه‌ها یاری کرده و اگر پیشکسوتان جنگ و انقلاب نبودند، بی‌شک باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردیم.

وی با اشاره به توطئه‌افکنی‌های دشمنان در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، اما با عنایت خداوند و به برکت وجود رهبری هوشمند در مسیر و مقصد اصلی انقلاب که دفاع از ارزش‌هاستف قرار گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه دوران پس از انقلاب با پیش از آن قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: در نظام اسلامی، مسئولان با رأی مردم انتخاب شده و نوع مدیریت نظام نیز در سال 58 با رأی مردم تعیین شد.

مجیدی مطرح کرد: وقایع انقلاب و چگونگی تشکیل آن و اهداف و دستاوردهایش باید برای نسل جوان که آن دوران را درک نکرده‌اند تبیین شود تا از شبهاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، درامان بمانند.

وی، تشکیل سپاه و بسیج را برگرفته از نظر حرت امام خمینی(ره) دانست و افزود: ایشان متعقد بودند که حفظ ساختار نظام جمهوری اسلامی تنها با تکیه به نیرو‌های نظامی ممکن نیست و این دو نیروی مردمی و انقلابی شکل گرفت.

مجیدی با بیان اینکه دشمن از عملکرد سپاه و بسیج ناراحت است، گفت: حضور مؤثر در عرصه فعالیت‌های نظامی و دفاعی و نداشتن وابستگی به غرب از مهم‌ترین دستاوردهای سپاه است که دشمن را به خشم آورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما