نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. بهمن 1396 - 19:59   |   کد مطلب: 25517
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حفظ نظام از مصادیق بارز معروف است، گفت: ایستادن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین منکر است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ سردار مظاهر مجیدی، امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل زندان‌های استان همدان اظهار داشت: دشمنان و استکبار در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، لحظه‌ای ما را رها نکرده‌ و دست از توطئه علیه ما بر نداشتند.

وی با تبیین جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در امنیت و پیشرفت کشور افزود: حفظ و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مصادیق بارز معروف بوده و کسانی که در مقابل نظام می ایستند، بزرگترین منکر را انجام می دهند.

مجیدی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر گروهک داعش بیان کرد: سپاه پاسداران شجاعانه وارد عمل شده و در این حادثه فرمانده دلاور شهید شوهانی و دیگر رزمندگان شجاعانه و با غیرت جنگیدند.

مدیر کل زندان‌های همدان نیز گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی همه بوده و با توجه به نقشی که امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه و فرد دارد، ضرورت این دو واجب بزرگ الهی بر کسی پوشیده نیست.

حسن محمد یاری با تأکید بر لزوم به‌کارگیری ظرفیت همه دستگاه‌ برای گسترش این فریضه در جامعه افزود: دستورالعمل‌های ارسالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل زندان‌های استان برحسب وظیفه به نحو احسن انجام می‌شود.

در پایان این نشست، اعضای این ستاد معرفی شده و ابلاغ هر یک از کارکنان به امضای رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در اختیار اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما