نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. بهمن 1396 - 8:28   |   کد مطلب: 25512
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام تمام شده و سخنانی که مبنی بر ادامه آن در قالب برجام 2 و 3 اظهار می‌شود، باطل است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، انجام مذاکرات جدید درخصوص برجام را غیرممکن دانست و عنوان کرد: ما برجام 2 و 3 نخواهیم داشت. همه مسئولین متفق القول هستند که مذاکرات برجام تمام شده و توافق ها امضا شده است.

عضو فراکسیون امید در مجلس در ادامه گفت: به لحاظ حقوق بین الملل، طرفین به آنچه توافق کرده‌اند، متعهد هستند و سخنانی که مبنی بر ادامه مذاکرات برجام عنوان می‌شود، به جایی نمی رسد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال تحقق توافق‌نامه برجام باشیم، خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد باید از مجامع بین المللی هم استمداد بطلبیم تا کشور آمریکا را که خوی استکباری دارد و ثابت کرده به هیچ چیز، حتی به توافق خود پایبند نیست، متقاعد کنیم به حقوق ملت ما احترام گذاشته و به مفاد توافق برجام عمل کند.

کاظمی با اشاره به خواسته‌های امریکا مبنی بر محدود کردن فعالیت های موشکی ایران عنوان کرد: نه آحاد مردم و نه مسئولین موافق کاهش بنیه موشکی ایران نیستند. هر کشوری مجاز است بنیه دفاعی خود را تجهیز کند و هیچ احدی نمی تواند به این فعالیت های ما ایراد قانونی، حقوقی یا مصلحتی بگیرد.

وی اضافه کرد: ما در برجام اصلا درخصوص مسائل موشکی بحثی نداشتیم و اکنون نیز نباید در این مورد بحثی شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار