نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. بهمن 1396 - 20:44   |   کد مطلب: 25508
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:
کشف ۱۸ هزار آمپول خارجی قاچاق در همدان
همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف تعداد ۱۷ هزار و ۹۸۸ عدد آمپول خارجی قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  مهر؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و پلیس استان همدان حین گشت زنی در محور فرعی روستای حسن قشلاق به روستای خوشاب به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکی رنگ فاقد پلاک مشکوک می شوند.

وی افزود: ماموران بلافاصله خودرو را توقیف و در بررسی اولیه مشخص می شود که راننده به همراه خواهرش که ساکن یکی از استان های هم جوار است قصد داشتند محموله داروی قاچاق را از استان کردستان به مرکز کشور منتقل کنند.

سردار کامرانی صالح گفت: خودرو به همراه متهمان برای بررسی و تحقیقات به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بررسی خودرو تعداد ۱۷ هزار و ۹۸۸ عدد آمپول ویتامین B۲ فاقد مجوز به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال به همراه یک عدد پلاک خودرو کشف شد و متهمان نیز به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان خبر داد.

سردار کامرانی صالح افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی رصد محموله های گمرکی با استفاده از سامانه کنترل و نظارت جاده ای بعداز تلاش چند ساعته در محور همدان – ملایر دو دستگاه کامیون کانتینربر را شناسایی می کنند.

سردار کامرانی صالح افزود: هر دو کامیون از مبدا خرمشهر به مقصد همدان در حال حرکت بودند که باهماهنگی مقام قضایی توقیف و مورد بررسی قرار گرفتند.

وی گفت: کامیون اول حامل محموله قاچاق کالا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بود.

وی گفت: در بررسی کامیون کالاهای خارجی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشف شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار