نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. بهمن 1396 - 20:36   |   کد مطلب: 25501
رئیس خزانه معین استان همدان از ثبت 13 هزار میلیارد ریال از بدهی‌هاي دستگاه‌هاي همدان در سامانه «سماد» خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  فارس؛ حسن پیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سامانه «سماد» اظهار کرد: تا پایان دی ماه امسال دستگاه‌های استان همدان 5 هزار و 911 میلیارد ریال از مطالبات خود را در سامانه سماد ثبت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وزارت اقتصاد و دارایی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برنامه عملیاتی با برش استانی تدوین کرده است، تصریح کرد: دستگاه‌های استان همدان 13 هزار و 319 میلیارد ریال از بدهی‌های خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

سرپرست معاونت نظارت مالی اداره کل اقتصادی و دارایی همدان افزود: پروژه‌های متعددی با سرمایه‌گذاری خارجی در سطح استان همدان در دست اجراست که یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی پروژه‌های کیان کرد تولید الیاف لاستیک اتومبیل در شهرستان ملایر، فولاد ویان  تولید شمش فولاد سبک ساختمانی(بیلیت) در شهرستان کبودرآهنگ، شایان سام تولید و بسته‌بندی فرآورده‌های گوشتی در  شهرستان ملایر، شرکت آفتاب ماد راه ابریشم (نیروگاه خلیج فارس)، احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاوات در شهرستان همدان، احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاوات در جاده روستای آقبلاغ لتگاه و احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاوات در کبودراهنگ را از جمله پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده با سرمایه‌گذاری خارجی اعلام کرد.

پیمانی بیان کرد: پروژه بلوک‌های سبک اتحاد بین‌الملل حواس سازه با هدف تولید بتن سبک گازی در شهرستان ملایر، پروژه شرکت آفتاب ماد راه ابریشم (نیروگاه باباطاهر) با هدف احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاوات در فامنین و پروژه شرکت تابش نیرو ایستا با هدف احداث نیروگاه خورشیدی 7 مگاوات در  کبودراهنگ نیز از پروژه‌های سرمایه‌گذاری خارجی در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما