نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1396 - 19:56   |   کد مطلب: 25484
کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر، از توزیع یک هزار و ۲۵۰ سبد غذایی تحت عنوان دست های مهربانی طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابراهیم حسیم خانی، کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: طرح دست های مهربانی با هدف اهدا هديه و تقديم سبد كالا به اقشار نيازمند، دانش آموزان يتيم و بد سرپرست در ایام الله دهه فجر انجام مي شود.

 

وی با بیان اینکه هر بسته حمایتی به ارزش سه میلیون ریال است، افزود: سبد غذایی شامل گوشت گوساله گرم 2 کیلو مرغ، 2 عدد برنج ایرانی، 10 کیلو ماکارونی، پنیر، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، مواد شوینده، روغن پنج کیلویی و ... در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: اقلام تهیه شده در یک اقدام خدا پسندانه در اجرای امینانه نیت از محل موقوفه مرحوم سیف الدوله بین نیازمندان تا پایان دهه فجر توزیع می شود و ارزش کل مبلغ چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

 

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ابراز داشت: اجرای طرح دست های مهربانی به عنوان يکي از مهم ترين تمهيدات دين اسلام در راستاي دور انديشي و تامين آينده مسلمانان و فرزندان پايه ريزي سنت حسنه وقف به شمار می رود.

 

حسین خانی خاطرنشان کرد: وقف يکي از برترين و پردوامترين مظاهر احسان و نيکوکاري به مردم و خدمت به همنوعان و کمک به مصالح جامعه و تنظيم امور فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر از نظر موقوفات و وجود واقفان خیراندیش جایگاه ویژه‌ای در کشور و جایگاه نخست استان همدان را دارد، اظهار کرد: مرحوم سیف‌الدوله بزرگترین واقف این شهرستان است.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما