نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1396 - 20:16   |   کد مطلب: 25371
علی لاریجانی پس از رد کلیات لایحه بودجه از سوی نمایندگان گفت: کلیات لایحه بودجه 97 را برای بررسی و اصلاح به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهیم و این کمیسیون 72 ساعت فرصت دارد که لایحه را بررسی و اصلاح کند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 8 بهمن در نشست علنی عصر پارلمان و پس از عدم تصویب کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور از سوی وکلای ملت گفت: کمیسیون بودجه 72 ساعت فرصت دارد جهت بررسی مجدد بودجه سال 97، البته نشست‌های علنی مجلس ادامه دارد.کلیات لایحه بودجه 97 را برای بررسی و اصلاح به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهیم و این کمیسیون 72 ساعت فرصت دارد که لایحه را بررسی و اصلاح کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از کمیسیون بودجه می‌خواهیم که از همین امشب کار اصلاح لایحه را آغاز کند و نقدها و پیشنهادهای نمایندگان را مورد بررسی قرار دهد.

لاریجانی گفت: روز چهارشنبه مدت زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده از این رو ما از روز شنبه کار بررسی کلیات بودجه را در صحن آغاز می‌کنیم اما کمیسیون تلفیق متن گزارش نهایی خود را بر روی سایت قرار دهد تا در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور اظهارداشت: ما روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته نشست‌های عادی خود را خواهیم داشت لذا نشست بعدی ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار