نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. بهمن 1396 - 19:18   |   کد مطلب: 25297
اولین ترجمه از کتاب «آتش و خشم» در ایران ترجمه و چاپ شد. این اثر نوشته مایکل وولف است که از امروز به صورت چاپی و الکترونیک توسط انتشارات نحل به بازار عرضه شده است.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

اولین ترجمه از کتاب «آتش و خشم» در ایران ترجمه و چاپ شد.
بر اساس این گزارش، کتاب «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف است که توسط انتشارات بین المللی نحل منتشر و راهی بازار نشر شد.
تا به امروز که تنها سه هفته از انتشار کتاب جنجالی مایکل وولف درباره یک سال ابتدایی فعالیت ترامپ در کاخ سفید می‌گذرد، گزارش‌ها و مصاحبه‌های خبری زیادی در خصوص این کتاب و انگیزه نگارش آن به انتشار رسیده است.

کتاب پرفروش امریکا در ایران توسط انتشارات نحل و با ترجمه علی صالحی طالقانی و صالح فاضل چاپ شد.

این کتاب بیشتر از آنچه باید کاخ سفید در دوران ترامپ را به کاخ شیشه‌ای تبدیل کرده و گروه مشاوران ترامپ که حالا به هر دلیلی در کابینه‌اش حضور ندارند، کمک زیادی به فرآیند نوشته شدن این کتاب کرده‌اند. اهمیت این کتاب از منظر اخباری که منتشر کرده و تحلیل‌ها از رفتار و عملکرد ترامپ در یک سال ابتدایی ریاست‌جمهوری‌اش باعث شد که افراد و گروه های گوناگون گزارش‌های ویژه‌ای در خصوص کتاب تهیه کنند تا اینکه انتشارات بین المللی نحل با انتشار این کتاب کل محتوای آن را در اختیار همۀ علاقمندان و صاحب نظران قرار داد.
ولف نویسنده آثار پرفروش داستانی است و در کتاب «آتش و خشم» داستان‌هایی درباره قدرت سیاسی انفجاری را به نگارش در آورده است.

* انتقال سفارت آمریکا به قدس پیشنهاد چه‌کسی بود؟

کتاب تازه منتشرشده از مایکل وولف، روزنامه‌نگار آمریکایی که این روزها جنجال زیادی در داخل آمریکا به‌پا کرده، نشان می‌دهد ترامپ حتی پیش از انتخاب شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده نیز به‌دلیل دوستی عمیق با یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران یهود، بنا داشت اقدامات جدی در این زمینه انجام دهد.

مخاطب کتاب از خلال صفحات آن، به این جملات می‌رسد که ترامپ در کاخ سفید مثل یک بچه رفتار می‌کند و در عمل توانایی رهبری یک کشور را ندارد. این جملات نتیجه ای هستند که از سخنان استیو بنن مشاور پیشین ترامپ در کتاب گرفته می‌شود.

او به نوعی ولیعهد ترامپ بود و علاوه بر سخنان او، درباره این مساله نیز مطالبی در کتاب مطرح می‌شود که پیامدهای سیاسی فعلی آمریکا روشن نیست.
یکی از چهره‌هایی که در این کتاب اظهار نظر کرده، معتقد است یا ترامپ را عزل خواهند کرد یا خودش خسته خواهد شد و کناره‌گیری خواهد کرد.
وولف در این کتاب 400 صفحه‌ای، جزئیات جدیدی درباره هرج و مرج موجود در دفتر کار کاخ سفید را افشا کرده است.
انتشارات بین المللی «نحل» ضمن اقدامی ویژه به منظور اینکه خوانندگان راحت تر و سریع تر به محتوای کتاب دسترسی داشته باشند، هم زمان با انتشار کاغذی کتاب، نسخه الکترونیکی آن را نیز توسط شرکت طاقچه و کتابراه در اختیار علاقمندان قرار داده است.
این کتاب توسط انتشارات بین المللی نحل منتشر شده و از امروز به صورت چاپی و الکترونیک به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار