نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. بهمن 1396 - 9:24   |   کد مطلب: 25264
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: محسن شیخ الاسلامی و محمد مشفق هنرمندان موسیقی ملایر در بیست و پنجمین دوره برنامه «شب آواز ایرانی» در تالار اندیشه حوزه هنری تهران، خوش درخشیدند.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛  با اعلام این خبر گفت: «شب آواز ایرانی» عنوان سلسله محفل و مسابقه ای است که با هدف كشف، معرفی و حمایت از استعدادهای جوان کشور و تجلیل از جایگاه هنر آوازخوانی و به خصوص آواز سنتی، به شکل رقابتی میان ۵ گروه موسیقی ایرانی، پایان هر ماه در حوزه هنری تهران برگزار می شود.

وی عنوان کرد: روز شنبه 30 دیماه در بیست و پنجمین دوره از این برنامه که با اجرای خاطره انگیز محمد معتمدی و به داوری اساتیدی چون فریدون شهبازیان، علی اصغر شاهزیدی و مظفر شفیعی برگزار گردید، گروه هنرمندان ملایری به خوانندگی محسن شیخ الاسلامی و نوازندگی نی توسط محمد مشفق  موفق به کسب رتبه اول شدند.

رئیس اداهر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: شهرستان ملایر دارای هنرمندان با استعدادی در زمینه موسیقی است و ما نیز افتخار داریم که در آستانة دهه مبارک فجر، میزبان بیستمین جشنواره موسیقی سنتی استان در روزهای 3 و4 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار