فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

23. دى 1396 - 14:16   |   کد مطلب: 25138
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال شانس کافی داشت باید با اختلاف سه گل سایپا را شکست می‌دادیم.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛حسن زمانی

در خصوص دیدار استقلال و سایپا اظهار داشت: به نظرم هم استقلال بدشانس بود و هم علی قربانی، اگر استقلال شانس کافی داشت باید با اختلاف سه گل سایپا را شکست می‌دادیم!

وی در خصوص اینکه اما سایپا خوب بازی کرد و دوبار هم توپ را به تیر دروازه استقلال زد گفت:زمانی که حریف برای نشان دادن خودش از جان مایه می‌گذارد طبیعی است که حملات آنها هم خطرناک باشد. بازیکنان سایپا آنقدر دویده بودند که بعد از پایان بازی از حال رفتند.البته نبود جباروف در روند حرکتی استقلال تاثیر داشت و ما امیدوار هستیم از بازی آینده با حضور این بازیکن استقلال دوباره به شرایط ایده‌آل برسد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص انتقاداتی که از علی قربانی در پایان بازی شد گفت: قربانی در طول بازی زحمات زیادی کشید و دوندگی خوبی داشت اما انصافا با بدشانسی مواجه شد.او زحمتش را کشید و من از هواداران استقلال می‌خواهم که صبر و تحمل کنند و مطمئنا قربانی پاسخ محبت آنها را خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است یک مهاجم به تیم اضافه شود چون هواداران این ضعف را در تیمشان حس می‌کنند گفت: ما این مجوز را از طرف هیات مدیره به مدیرعامل داده‌ایم و آنها در حال تلاش هستند تا یک بازیکن خارجی را اضافه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار