نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1396 - 14:13   |   کد مطلب: 24926
عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: در صورت گران شدن بنزین تورم و گرانی ایجاد خواهد شد لذا رقمی که برای افزایش بنزین در بودجه آمده است قطعا اصلاح خواهد شد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی 

با اشاره به گرانی اخیر برخی اقلام، اظهار داشت: ما جلسه‌ای در این رابطه برگزار کردیم و غیر آن مسائلی نظیر برخی اقلام از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی افزود: ما قطعا در مقابل این همه رأیی‌ که مردم به ما دادند احساس مسئولیت می‌کنیم و قطعا راضی هم نیتسیم،‌لذا مسائلی که در بودجه قید شده مانند افزایش حامل‌های انرژی و قطع یکباره یارانه‌ها و عوارض خروج از کشور از جمله مسائلی است که باید بسیار با دقت پیش بروند.

عضو فراکسیون امید مجلس همچنین تصریح کرد: فراکسیون امید قطعاً روی این مسائل نظر دارد و مخالف هرگونه گرانی در سطح جامعه است.

ذوالقدر همچنین با  اشاره به موضوع افزایش قیمت بنزین نیز خاطرنشان کرد: قطعا ما در این مساله هم ورود خواهیم کرد، در موضوع بنزین هم باید بگویم اگر بخواهد افزایش قیمت صورت بگیرد درست است که آنچه در کشورهای خلیج فارس است در ایران هم هست اما ما آن حقوق و مزایایی که به کارمندان و کارگرانمان در ایران می‌دهیم مانند کارگران و کارمندان آنجا باشد ا ین درست است؛‌ لذا ما نمی‌توانیم به یکباره افزایش قیمت بنزین داشته باشیم و این کار عاقلانه‌ای نخواهد بود و نظر فراکسیون هم بر همین اساس است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: فراکسیون امید هم در جلسه اخیر خود اعلام موضع کرد و رئیس فراکسیون عنوان کرد که ما اصلا این کار را عاقلانه نمی‌دانیم و اثرات خوبی نخواهد داشت و نمی‌شود ایران را با سایر کشورها مقایسه کرد، چرا که در صورت گران شدن بنزین تورم و گرانی ایجاد خواهد شد لذا رقمی که برای افزایش بنزین در بودجه آمده است قطعا اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار