نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. دى 1396 - 14:30   |   کد مطلب: 24885
نماینده مردم شادگان گفت: شرایط فعلی خوزستان به شکلی است که همه چیز در معرض تخریب قرار دارد؛ چرا دولت به داد مردم خوزستان نمی رسد؟

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه (5 دی ماه 96) در نشست علنی پارلمان طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور! شرایط کنونی خوزستان بسیار خطرناک و از بحران و خط قرمز هم گذشته، این حرف متخصصان و کارشناسان است.

وی افزود: روز گذشته ریزگردها و گردوغبار نفس خوزستانی ها را گرفت که متاسفانه شرایط فعلی به شکلی است که همه چیز در معرض تخریب قرار دارد؛ چرا دولت به داد مردم خوزستان نمی رسد؟

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: مسئولان دیگر جلسه برای حل مشکلات ریزگردها برگزار نمی کنند؛ این را هم بگویم تامین آب از خط قرمز گذشته که متاسفانه آقای جهانگیری و رئیس سازمان محیط زیست می گویند خوزستان آب مازاد دارد! اما بدانید مردم خوزستان شرایط مناسبی ندارند و ادارات و مدارس این استان تعطیل است و همین امر سبب شده مردم محبور به خروج و مهاجرت از استان شوند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: گویا دولت ما را فراموش کرده است حداقل هیئت رئیسه و مجلس در این رابطه به داد مردم خوزستان برسند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار