فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

3. دى 1396 - 14:15   |   کد مطلب: 24839
مسئول گروه هنری یاس کبود گفت: جنگ شادی میلاد نور در ایام ولادت حضرت محمد(ص) برگزارشده و بیش از 10 هزار نفر از این جنگ شادی دیدن کردند.

مهدی روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: جنگ شادی میلاد نور به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) از تاریخ 13 الی 27 آذرماه 96 در مجتمع فرهنگی هنری ملایر برگزار شد.

وی افزود: این برنامه مفرح و جذاب کاری از گروه هنری یاس کبود وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به کارگردانی مهدی روزبهانی برگزارشده که با استقبال خیره‌کننده مردم هنردوست ملایری قرار گرفت.

مسئول گروه هنری یاس کبود با اشاره به درخواست‌ها فراوان مردم برای برگزاری مجد این برنامه بیان کرد: بیش از 10 هزار نفر از این جنگ شادی دیدن کردند.

وی گفت: جنگ شادی شامل برنامه‌هایی چون موسیقی زنده، نمایش طنز، صندلی داغ و مسابقه‌های مختلف بود.

روزبهانی به عوامل برگزاری این جنگ شادی اشاره و بیان کرد: گروه موزیک سون به خوانندگی مهدی وطن‌خواه و نوازندگی امیر سخاوت، سعید کولیوند، میثم عطایی، علیرضا رئیسی و علی محمدی اجرای موسیقی این برنامه را به عهده داشتند.

وی افزود: محمد بلوردی، زهیر کزازی، مجید صادقی، محمد اسماعیلی، امیر اسماعیلی و مرتضی پناهی بازیگران بخش نمایشی این جنگ بودند.

مسئول گروه هنری یاس کبود اضافه کرد: فروزان حسینی دستیار کارگردان، آرمان اکبری نورپرداز، علی موسوی مدیر سالن، نبی احمدی و سعید حسین پور مجری، علی‌محمد بیات، حامد زنگنه، رضا احمدی، علی فتاحی، حمید یعقوبی به‌عنوان انتظامات و رویا جاوید و خانم راضیه روزبهانی مسئولیت گیشه بلیط این جنگ را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار