نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. دى 1396 - 8:56   |   کد مطلب: 24836
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر خبر داد؛
برگزاری 15 برنامه شاخص بزرگداشت 9 دی در ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: 15 برنامه شاخص هم‌زمان با سالروز حماس نهم دی در ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: 9 دی با توجه به حضور آگاهانه مردم به‌درستی به انقلاب سوم نام‌گذاری شده است.

وی گفت: گرامی داشت این روز تاریخی گرامی داشت انقلاب اسلامی ایران است و حماسه نهم دی جان تازه‌ای به انقلاب داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری 15 برنامه شاخص در ایام هفته بصیرت در ملایر بیان کرد: مراسم ویژه گرامی داشت حماسه 9 دی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون حقوقی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات با برگزاری 6 برنامه شاخص در بخش سامن اشاره کرد و گفت: روستاهای حسین‌آباد، دهلق، انوج، آورزمان و توچغاز روستاهای محل برگزاری مراسم‌های بزرگداشت 9 دی در بخش سامن است.

وی گفت: حجج‌اسلام ترکاشوند، چراغی، شمس، نجفی و برقراری امام‌جمعه ملایر سخنران این مراسم در وستاهای مختلف هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر افزود: مراسم ویژه شهر سامن نیز در روز جمعه 8 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی‌خواه در مسجد جامعه شهر سامن برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ویژه شهر ازندریان نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری امام‌جمعه ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات بیان کرد: در سایر بخش‌ها و شهرهای شهرستان نیز مراسم‌های مخصوص با حضور سخنرانی‌های برجسته شهرستان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم ویژه 9 دی در مدارس، حوزه‌های بسیج و روستاهای شهرستان اشاره کرد و تأکید کرد: بزرگداشت حماسه نهم دی یک وظیفه همگانی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار