نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. دى 1396 - 19:35   |   کد مطلب: 24812
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با همکاری سپاه و استانداری کرمان تهیه و ساخت هزار کانکس در کرمان آغاز شده است گفت: اسکان موقت مردم منطقه هجدک از هفته دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش ملایری ها به نقل از تسنیم؛سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به وقوع زلزله 5.2 ریشتری در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: مردم منطقه زلزله‌زده کوهبنان در مرحله اسکان اضطراری قرار دارند.

وی با بیان اینکه وسایل گرمایشی توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر تا شب در اختیار مردم قرار می‌گیرد افزود: ساخت و تهیه کانکس برای مردم زلزله‌زده استان کرمان و استفاده در مواقع بحرانی توسط سپاه و استانداری کرمان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه این کانکس‌ها برای اسکان موقت در اختیار مردم قرار می‌گیرد گفت: تامین اعتبار تهیه این کانکس‌ها بر عهده استانداری و با کمک خیرین و مردم بوده و ساخت و نگهداری و اسکان موقت این کانکس‌ها بر عهده سپاه است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ساخت هزار کانکس آغاز شده است گفت: اسکان موقت مردم منطقه هجدک از هفته دیگر آغاز می‌شود.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه استان کرمان یک استان بحرانی بوده افزود: این کانکس‌ها به صورت امانی در اختیار مردم قرار گرفته و پس از اسکان مردم برای زمانه‌ای بحرانی توسط سپاه نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار