نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. دى 1396 - 19:03   |   کد مطلب: 24800
کنار عکسی از شهدا با کلامی پرمعنا نوشته شده بود «بچه بسیجی‌ها می‌خورند و می‌خوابند»؛ اشاره درست نگارنده به سفیر گلوله‌ای بود که بر جان آنها می‌نشیند و پیکر را بر زمین می‌خواباند، خوش‌لفظ هم رفت و پیکر پردردش آرام گرفت، افتخاری که در چشمان انبوه بدرقه‌کنندگان او موج می‌زد تا به ابد بر تارک همدان خواهد درخشید.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهید علی خوش‌لفظ در شرایطی احساسی و توام با عشق و احساس مردم همدان برگزار شد.

ظهر امروز پس از اقامه نماز میت بر پیکر شهید خوش‌لفظ، مردم همدان این شهید متبرک به دستان رهبری را از محل نماز جمعه تا امامزاده عبدالله (ع) بدرقه کردند تا رهسپار جمع همرزمان خود در باغ بهشت شود.

پیش از آغاز مراسم تشییع که با حضور گسترده اقشار مردم، همرزمان شهید، مسئولان و مدیران کشوری و لشگکری و امام جمعه همدان همراه بود، طاهر خوش‌لفظ فرزند شهید در متنی خطاب به پدر از دردها و زخم‌های او و صبوری و دلاوریش سخن گفت که این سخنان فضای آیین تشییع را به شدت احساسی کرد.

این شهید عزیز که توسط مقام معظم رهبری خوش‌رفیق، خوش‌بین، خوش‌نظر و خوش‌معنا نام گرفت به مصداق فرزند راستین ملت در هر عرصه‌ای که شرایط زمان ایجاد کرد حضور یافت و مرد و مردانه بر سر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های همرزمان شهیدش پایمردی کرد.

بی‌شک در فردا روزی که بسیاری از مردم شب اول زمستان را در کنار خانواده گذراندند باید هر لحظه به یاد آوریم که خوش‌لفظ‌ها برای این کشور چه کردند که هر نفس راحت و در امنیتی که ما فرو می‌بریم مدیون نفس‌های مملو از خونابه و خس خس خوش‌لفظ‌هاست که بر پیشانی مردانگی این دیار خوش درخشیدند و رفتند.

آری اگر روزی تاریخ‌نویسان انبوه ژنرال‌ها و تیمسارهای بی غیرت و وطن‌فروش این کشور را سیاهه کنند باید از فرزندان خمینی به دلاوری و شجاعتی یاد کنند که جز بر بستر ایمان و ولایتمداری تبلور نمی‌یافت که اگر نبود این ایثار و پایمردی امروز اینگونه سرفراز عالم نبودیم.

کنار عکسی از شهدا با کلامی پرمعنا نوشته شده بود «بچه بسیجی‌ها می‌خورند و می‌خوابند»؛ اشاره درست نگارنده به سفیر گلوله‌ای بود که بر جان آنها می‌نشیند و پیکر را بر زمین می‌خواباند، خوش‌لفظ هم رفت و پیکر پردردش آرام گرفت و حالا شاید پیکر پردردش پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی آرام بگیرد و زخم زبان‌ها جان پاکش را نخراشد، اما افتخاری که در چشمان انبوه بدرقه‌کنندگان او موج می‌زد تا به ابد بر تارک همدان خواهد درخشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار