نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آذر 1396 - 19:10   |   کد مطلب: 24717
ماجرای درگیری نیروهای سد معبر شهرداری این بار در ملایر
ضرب و شتم میوه فروشان ملایری با باتوم
میوه فروشان ملایری توسط نیروهای سد معبر شهرداری با باتوم ضرب و شتم شدند.

یه گزارش ملایری‌ها؛ همین دیروز بود که داستان سیلی زدن نیروهای سد معبر شهرداری فومن به زن دستفروش تیتر تمامی خبرگزاری‌های داخلی و خارجی و شبکه های اجتماعی شد و حتی دامنه این داستان به مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری نیز کشیده شد.
آنجاکه یکی از کاندیداها درخصوص آن اتفاق بیان کرد: "انگار به صورت خود من سیلی زده اند." اما گویا قرار نیست قانون مشخصی برای این مسئله تعیین شود.
اما ماجرای امروز ملایر بسیار متفاوت بود، نیروهای شهرداری با باتوم! به جان میوه فروشان افتادند و چندین نفر از آنان را مجروح و راهی بیمارستان کردند.
یکی از این میوه فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها اظهار داشت: من و برادرانم صاحب چندیدن دهنه مغازه در میدان آزادی ملایر هستیم و صبح مشغول استراحت بودم که متوجه شدم نیروهای سد معبر شهرداری در حال جمع آوری میوه های ما هستند.
وی افزود: پس از اعتراض به نیروهای شهرداری آنها با ما درگیر شده و با باتوم به جان ما افتادند.
این میوه فروش ملایری بیان کرد: در این درگیری پای برادرم آسیب دیده و سرش نیز ضربه خورده است و جای باتوم بر روی بدن من به وضوح مشخص است.
وی به یورش بیش از 10 نفر نیروی سد معبر با دو دستگاه وانت مزدا اشاره کرد و گفت: بدون اینکه از قبل به ما اخطار بدهند با ما درگیر شدند.
وی اضافه کرد: به چه مجوزی نیروهای سد معبر با خود باتوم و چوب دستی حمل می‌کنند؟
نکته مهم و اساسی در اینجا این است که آیا نیروهای سد معبر اجازه حمل باتوم یا چوب دستی و ضرب و شتم کسبه را دارند؟
آیا می توان به بهانه مقابله با سد معبر هرگونه رفتاری انجام داد؟
این داستان تا به کی می خواهد ادامه داشته باشد؟
با توجه به اینکه سد معبر اقدامی خلاف قانون و سبب ایجاد مزاحمت های مختلف برای شهروندان می‌باشد اما درگیری نیروهای سد معبر با کسبه نیز قابل توجیح نبوده و لازم است در این زمینه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ورود کرده و خلاء قانونی در این زمینه را برطرف کنند.
منتظر پاسخ شهرداری ملایر در این باره هستیم!

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار