نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آذر 1396 - 12:05   |   کد مطلب: 24687
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: حضور در راهپیمایی مصداق‌ عینی مردمی بودن نظام است به‌طوری‌که یک سال انواع سیاه نمایی‌ها و توطئه‌های دشمن علیه کشور با یک راهپیمایی 22 بهمن نقش بر آب می‌شود.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح پنجشنبه در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه این شورا شامل مسئولین نهادهای فرهنگی می‌شود و همه بخش‌ها عضو این شورا هستند، اظهار داشت: باید مراسم‌های راهپیمایی را تقویت کنیم و به دنبال جذب مشارکت همه نهادها و ارگان‌ها باشیم.

وی افزود: اگر 40 سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد و روزبه‌روز پربارتر است این نظام مردمی است و مصداق عینی و تجلی حضور مردم درصحنه عمدتاً حضور مردم درصحنه‌های انتخابات است که یک بیعت مجدد نیز با نظام است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: حضور در راهپیمایی مصداق‌های عینی مردمی بودن نظام است به‌طوری‌که یک سال انواع سیاه نمایی‌ها و توطئه‌های دشمن علیه کشور با یک راهپیمایی 22 بهمن نقش بر آب می‌شود به‌گونه‌ای که یک فتنه صد درصد استکباری با حماسه 9 دی درهم‌پیچیده شد.

وی بابیان اینکه مانور اسلامی کارآمدترین مانور است بیان کرد: در برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات برای برگزاری مراسم راهپیمایی 9 دی حضور پررنگ‌تر و نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشید.

لطفی تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد نظام قرار داریم که سال 97 را به‌عنوان چهلمین سالگرد انقلاب پاس بداریم و نکوداشت را داشته باشیم و فعالیت‌های مناسب برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار نفوس و مسکنی که انجام شد 85 درصد جمعیت کشورمان در سنی هستند که در دوران انقلاب یا به دنیا نیامدند و یا در سن 4  یا 5 سالگی بودند، بیش از 50 درصد جمعیت کشور الآن زیر 30 سال هستند که نه دوران انقلاب حتی دوران دفاع مقدس نیز نبودند.

این مسئول گفت: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم که وظیفه خود را در سال 97 به‌عنوان چهلمین سالگرد انجام دهیم و دستاوردهای نظام خود را به‌خوبی تبیین کنیم.

وی اظهار داشت: مردم ما مگر حادثه عاشورا را درک نکرده بودند؟ محرم را لمس کرده بودند و خود را آماده برای محرم و صفر می‌کردند و این موضوع نسل به نسل انتقال داده شد و امروز نیز وظیفه من و شما انتقال وقایع و پاسخ به شبهات است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: 16 آذر و روز دانشجو راداریم که فلان مقام به دانشگاه می‌رود و سخنرانی می‌کند و می‌گوید نیاز به آزادی بیان و آزادی بعد از بیان داریم، آیا امروز آزادی بیان است یا قبل از انقلاب که افراد در خانواده هم به یکدیگر اعتماد نداشتند؟

وی عنوان کرد: امروزه در نظام دینی اگر کمترین فسادی اتفاق می‌افتد جایز نیست اما افتادیم دربازی‌های سیاسی که هرکسی نقطه‌ضعفی تحت عنوان جناح مقابل و دولت‌ها ایجاد می‌کند و مردم بگویند چه فرقی است بین این نظام و آن نظام؟ باید فسادهای نظام ستم‌شاهی را تبیین کنیم تا مردم بدانند فساد یعنی چه و دستاوردهای نظام اسلامی را بدانند.

لطفی بیان کرد: ما چیزی به نام این جناح و آن جناح نداریم بلکه حاکمیتی دینی داریم، صراط مستقیم خط ولایت داریم ولا غیر، هرکسی در این گردنه قرار گرفت در خدمت هستیم، از فجر 96 تا فجر 97 به‌عنوان چهلمین سالگرد انقلاب به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: دستاوردهای نظام را بیان کنیم و بگوییم امروز کشوری هستیم که در خط مقاومت هستیم، امروز از ناحیه کدخدا نامه‌ای فرستاده می‌شود که سردار سرافراز سپاه اسلام نامه را تحویل نمی‌گیرد این یعنی نظام باصلابت و مقتدر؛ این در حالی است که نظامی را تحویل گرفتیم که در تهیه سیم‌خاردار هم مشکل داشت و امروز موشک تولید انبوه را با برد دو هزار و 500 کیلومتر دارد و تل‌آویو برد دو هزار و 500 کیلومتر ما است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: این افتخاراتی است که ایران را در کل دنیا مطرح کرده است، امروز در دنیا نام ایران مطرح‌شده است.

وی اظهار داشت: در بحث فتنه 88 افرادی حداقل باید به اشد مجازات محکوم می‌شدند ولی در خانه‌های خود با همه امکانات و رفاهیات از آن‌ها مراقبت می‌کنند.

لطفی افزود: مگر فتنه‌ای که اتفاق افتاد به خاطر بحث انتخابات و یا بیانیه‌های انتخاباتی بود؟ اصلاً بحث انتخابات نبود، یک سال بعد از سال 88، در سال 89 مردم ایران راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را برگزار کردند اما بعدازآن راهپیمایی باشکوه مردم، فتنه گران می‌خواستند نظام ایران را با نظام دیکتاتوری مصر مقایسه کنند و فراخوان داده بودند که در میدان آزادی تهران چادر بزنند و تحصن کنند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: به همین دلیل بود که نظام تشخیص داد باید آن‌ها را محبوس کند بنابراین بحث انتخابات نبود.

وی بیان کرد: بزرگداشت یوم‌الله 9 دی را به‌عنوان یک نکوداشت هرساله باید داشته باشیم و امسال علاوه بر نکوداشت یک پیام داشته باشیم و آن هشدار نیروهای اصیل نظام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار