نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آذر 1396 - 19:32   |   کد مطلب: 24664
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست بادران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد که در این مرحله به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

دیدار دو تیم بادران تهران و پرسپولیس از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی از ساعت 16:15  برگزار  شد که  پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 پرسپولیس با پیروزی مقابل بادران تهران؛ نایب قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول  به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد و به این ترتیب شاگردان برانکو باید روز سه‌شنبه 28 آذر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان بروند.

حسن اکرمی داور بین‌المللی مسابقه در این بازی یک داوری  ضعیف و پراشتباه را به نمایش گذاشت و او و کمک‌هایش تمرکز لازم را برای قضاوت در این بازی نداشتند. در نیمه اول داور به اشتباه یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد و در نیمه دوم کمک داور اول مسابقه به اشتباه گل صحیح شاگردان برانکو را آفساید دانست!

مدیران بادران که قبل از بازی برای پرسپولیس کری خوانده بودند و حتی مدعی شدند بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می آوریم نتوانستند شگفتی ساز شوند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند. پرسپولیس در نیمه دوم تیم برتر میدان بود.

داور: حسن اکرمی

کمک داوران:محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان

کارت زرد:  گادوین منشا( پرسپولیس) مهرداد رضایی، ابراهیم کریمی، بهروز افشار ( بادران)

کارت قرمز:-

گل: گادوین منشا(35 از روی نقطه پنالتی) ، شجاع خلیل‌زاده( دقیقه 54) برای پرسپولیس، مهرداد رضایی( دقیقه 40) برای بادران

ترکیب تیم بادران تهران:

مهدی اسلامی، امید نظامی پور، ابراهیم کریمی، بهروز افشار،روح اله نعمتی ،مسعود ریگی ( از دقیقه 82 وحید علی آبادی)، محمد آبشک، مهرداد رضائی( از دقیقه 76 مهرداد آوخ) ،امیر میربزرگی ، مهدی ترکمان (از دقیقه 90+3 حمزه خزیراوی)و کریم اسلامی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 88 محسن مسلمان)، بشار رسن( از دقیقه 78 محسن ربیع‌خواه)، وحید امیری( از دقیقه 55 سیامک نعمتی)، گادوین منشا و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح بازی:

دیدار دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت محمد صالحی رئیس فقید و اسبق کمیته داوران فوتبال آغاز شد.

این اولین بار است که یک تیم تهرانی در ورزشگاه آزادی تماشاگرانش بیشت از تماشاگران پرسپولیس هستند. البته بادران در حوزه نت ورک مارکتینگ کار می‌کند و از همین طریق هواداران تیم نارنجی از پرسپولیس بیشتر است.

برانکو در این بازی به برخی از بازیکنان اصلی تیمش مثل حسین ماهینی و سیدجلال حسینی استراحت داده و به همین دلیل هم فرشاد احمدزاده در بازی امروز کاپیتان سرخپوشان تهرانی است.

دقیقه 10 شوت بازیکن بادران را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه 15 ضربه سر علی علیپور را دروازه بان بادران مهار کرد.

دقیقه 23 بادران روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه نظامی پور از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 29 شوت بی دقت بشار رسن از پشت محوطه جریمه از بالا دروازه بادران به بیرون رفت.

دقیقه 33 روح اله نعمتی با بشار رسن بازیکن پرسپولیس درگیر شد و داور به اشتباه برای سرخپوشان پنالتی اعلام کرد و بازیکنان بادران به شدت به این تصمیم داور معترض شدند. پخش آهسته تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که پنالتی پرسپولیس درست نبوده و حتی داور باید به بشار رسن بابت شبیه‌سازی کارت زرد نشان می‌داد.

گل اول پرسپولیس: دقیقه 35 منشار ضربه پنالتی پرسپولیس را برخلاف حرکت دروازه‌ بان بادران تبدیل به گل اول بازی کرد.

دقیقه 38 ضربه قیچی برگردان علیپور در محوطه جریمه را  دروازه‌بان بادران مهار کرد.

گل اول بادران:  دقیقه 40 ارسال مسعود ریگی روی دروازه پرسپولیس به مهرداد رضایی رسید و او هم با یک ضربه سر زیبا دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 44: شوت فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه بادران به بیرون رفت.

نیمه دوم:

پیش از آغاز نیمه دوم داور به لباس ورزشی بیرانوند ایراد گرفت و او را مجبور کرد که لباسش را تغییر بدهد به همین دلیل بازی در نیمه دوم با تاخیر آغاز شد.

دقیقه 50: شوت احمدزاده از کنار دروازه بادران به بیرون رفت.

گل دوم پرسپولیس: دقیقه 54 ضربه کرنر بشار در محوطه جریمه روی سر شجاع خلیل‌زاده فرود آمد و او هم با یک ضربه سر گل دوم سرخپوشان تهرانی را به ثمر رساند.

دقیقه 61: این مرتبه هم تیم داوری مرتکب اشتباه شد و  کمک داور گل صحیح منشا را به اشتباه آفساید اعلام کرد!

دقیقه 72: توپ در محوطه جریمه به منشا رسید و شوت این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد اما بازیکنان بادران به بازیکنان پرسپولیس معترض شدند که چرا آنها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و توپ را بخاطر مصدومیت بازیکنان این تیم به بیرون نزده‌اند.

دقیقه 78: شوت سیامک نعمتی از راه دور را دروازه‌بان بادران راهی کرنر کرد.

دقیقه 80: گادوین منشا یک فرصت تک به تک را از دست داد و شوت او را دروازه‌بان بادران مهار کرد.

دقیقه 84: اشتباه بیرانوند نزدیک بود که باعث گلزنی تیم بادران شود. شوت بی دقت دروازه بان پرسپولیس بعد از برخورد به مهاجم بادران نزدیک بود وارد دروازه شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار