نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1396 - 19:34   |   کد مطلب: 24653
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان گفت: چه در زمان ریاست ابتکار و چه دوره فعلی اقدام موثری در حوزه مقابله با ریزگردها انجام نشده و بهتر است رئیس جمهور گزارشی از فعالیت‌های ویژه دولت برای مقابله با ریزگردها ارائه دهد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛مهدی طرفی بعد از ظهر امروز 

در اهواز با بیان اینکه انتقال آب در خوزستان نتیجه سیاست‌های غلط در دولت‌های قبل است، اظهار کرد: ما با انتقال آب برای مصرف شرب مخالف نیستیم اما برای موارد متعددی برای مصارفی غیر از شرب، آب منتقل شده است.

وی با اشاره به نادرست بودن ادعای رئس سازمان حفاظت از محیط زیست در مازاد بودن بخشی از آب‌های خوزستان گفت: وی بازدیدی از تالاب‌های خشک‌شده و اراضی کشاورزی رها‌شده به دلیل کمبود آب بزند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: رئیس سازمان محیط زیست در حالی صحبت از آب مازاد در خوزستان می‌زند که مردم استان، آب شرب مصرفی را به علت پایین بودن کیفیت آب لوله‌کشی خریداری می کنند.

وی افزود: چه در زمان ریاست ابتکار و چه دوره فعلی اقدام موثری در حوزه مقابله با ریزگردها انجام نشده است و بهتر است رئیس جمهور گزارشی از فعالیت‌های ویژه دولت برای مقابله با ریزگردها ارائه دهد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از آقای کلانتری رئیس سازمان محیط زیست دعوت می‌کند در جلسه‌ای با حضور دانشجویان، اساتید و نخبگان دانشگاه‌های استان به سوالات پاسخ دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار