نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. آذر 1396 - 9:37   |   کد مطلب: 24621
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر خبر داد؛
اجرای 8000 متر شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر در سال جاری
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: 8هزار متر شبکه آب و فاضلاب طی سال جاری در ملایر اجرا شد.

یاسین جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: شهر ملاير حدود 16500 مشترک فاضلاب داشته  که 27 درصد جمعيت شهر را شامل مي شود.

وی گفت:  کی از برنامه های اصلی شرکت آب و فاضلاب ملایر  تا پايان سال جاری افزودن 4000 مشترک جديد  بوده با اين نسبت به 33 درصد(حدود يک سوم جمعيت) برسد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر در تشريح اقدامات انجام شده در آبفاي ملاير اظهار کرد: در يک سال و نيم گذشته اقدامات چشم گيري در زمينه اجراي خطوط وانشعابات جمع آوري فاضلاب در شهر ملاير صورت گرفته است بطوريکه شهر ملاير امروز داراي حدود 110 کيلومتر شبکه دفع فاضلاب است که از اين مقدار حدود 14 کيلومتر آن در 18 ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود:  در سال جاری چهار قرارداد اجراي فاضلاب در سطح شهر ملاير به طول 18 کيلومتر با مبلغ قرارداد 3 ميليارد و 300 ميليون تومان درحال اجراست.

جوکار کل شبکه مورد نياز براي شهر ملاير حدود 300 کيلومتر عنوان کرد و گفت: هم چنين از ابتدای سال چهار قرارداد اصلاح و توسعه شبکه آب به متراژ هفت کيلومتر با مبلغ 800 ميليون تومان اجرا شده است

وی حفاري و تجهيز سه حلقه چاه به مبلغ 600 ميليون تومان است به منطور تأمين آب شرب ملاير را ازدیگر اقدامات اداره آب و فاضلاب در سال جاری عنوان کرد و گفت: ساختمان اداري جوکار با هزينه 220 ميليون تومان و 70 درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است و همچنین ساختمان اداري زنگنه با 150 ميليون تومان داراي 95 درصد پيشرفت فيزيکي در آستانه بهره برداری است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر از تجهيز يک حلقه چاه شهر جوکار به مبلغ 100 ميليون تومان خبر داد و بیان کرد: حفاري و تجهيز يک حلقه چاه براي تأمين آب شهر ازندريان به مبلغ 450 ميليون تومان نيز انجام شده است.

جوکار افزود: به خاطر ایمنی بیشتر سیستم گندزدایی آب ژاول نسبت به سامانه کلرزنی ، شرکت آبفاي ملاير با جمع آوري کپسول هاي کلرزني سيستم گندزدايي شهر جوکار، آن را به سامانه آب ژاول تبديل نمود.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: در حال حاضر دو شهر سامن و جوکار از سيستم آب ژاول استفاده مي کنند و با توجه به مخاطرات کپسول هاي گاز کلر در تلاشيم تا پايان سال جاري تمامي شهر هاي تابعه ملاير به سامانه ايمن آب ژاول تجهيز شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار