نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. آذر 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 24576
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد
اجراي خط راه‌آهن ملایر ـ همدان در سال ۹۷
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه خط راه‌آهن ملایر به همدان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه   ضمن تقدیر از نگاه ویژه استاندار و مجموعه مدیریتی استان همدان به شهرستان ملایر اظهار کرد: در دیداری که دو روز گذشته با استاندار همدان و مسئولان استانداری داشتیم مطالبات و نیازهای جدی شهرستان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی راه‌اندازی راه‌آهن ملایر به همدان و ملایر به تهران را از مطالبات جدی برشمرد و گفت: از استاندار همدان قول گرفتیم جلسه‌ای را با وزیر راه تنظیم کند تا این دو مطالبه جدی شهرستان محقق شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های اخیر از طریق مدیرعامل راه‌آهن  افزود: امیدواریم از سال 97 مسیر اجرای پروژه راه آهن ملایر به همدان و ملایر به تهران عملیاتی شود.

وی بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاهای ملایر را از دیگر درخواست‌ها برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری مستقیم استاندار همدان با مدیرکل بنیاد مسکن استان، مقرر شد سهم بیشتری در راستای بهسازی روستایی به ملایر داده شود.

آزادیخواه آبرسانی روستایی و مشکل پلمب چاه‌های غیرمجاز را به عنوان یکی دیگر از موارد مطرح شده در این دیدار دانست و افزود:  پلمپ این چاه‌ها راه حل منطقی نیست بلکه باید راه حل دائمی و برداشت مجاز آب برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان صورت گیرد.

وی به وجود دو طرح اشتغال‌زایی در شرکت معدن سرمک اشاره کرد و گفت: در این نشست طی تماس مستقیم استاندار همدان  با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر مطالعه و اجرای این طرح‌ها تاکید شد که با اجرای یک فاز از این شرکت 50 نفر مشغول به کار می‌شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی مشکل شرکت کیان‌کرد نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود که با دستور مستقیم استاندار همدان مقرر شد پرونده این شرکت در اولویت قرار گیرد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش  به پیگیری‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی رادیو شهری ملایر خبر داد و افزود: طی دیدار با  مدیرکل صدا و سیمای استان همدان با تامین اعتبارات شهرستانی این برنامه در اسرع وقت موافقت کرد و رادیو ملایر به زودی راه‌اندازی می‌شود.

آزادیخواه با برشمردن این اتفاق مبارک برای شهروندان ملایری، تقویت دفتر خبری صدا و سیمای ملایر را از دیگر قول‌های مساعد مدیرکل صداوسیما دانست و خاطرنشان کرد: در مورد تولید محتوا نیز بحث‌های خوبی داشتیم و ایشان اعلام آمادگی کرد که روزانه یک ساعت با ملایر کار مشارکتی انجام شود و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف از طریق رسانه استان معرفی شود.

  انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار