نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. آذر 1396 - 20:26   |   کد مطلب: 24552
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو از روستاهای زلزله زده دهستان بیونیج بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اسکان آنها قرار گرفت.

به گزارش ملایری ها به نقل از  کرند کرد، سرهنگ نوروز اکبری فرمانده محترم سپاه ناحیه دالاهو امروز از روستاهای دهستان بیونیج بازدید کردند.

اکبری طی این بازدید گفت: قرارگاه خاتم انبیاء سپاه با فراهم سازی مصالح برای زیر سازی جهت استقرار کانکس های این قرارگاه در حال فعالیت برای اسکان موقت مردم زلزله زده شهرستان دالاهو در کانکس هستند.

مردم با مشارکت در ساخت زیر سازی برای استقرار کانکس به روند اسکان موقت کمک می کنند و امید است در آینده نزدیک خانه های تخریب شده و آسیب دیده به قید فوریت دارای کانکس شوند.

مردم روستاهای دهستان بیونیج نیز از با تقدیر از اقدامات انجام شده در منطقه و خدمات شبانه روزی آنها در بحث  امداد رسانی،اسکان، از سرهنگ اکبری تقاضای پیگیری برای سرعت گرفتن روند استقرار کانکس در روستا ها را داشتند.

امروز با بارش نیمه سنگین برف و سرمای چند درجه زیر صفر زندگی برای مردم ولایت مدار زلزله زده دالاهو سخت تر شده است.

دالاهو از شهرستان های سردسیر استان است که دارای بافت کوهستانی با زمستان های پر بارش و بسیار سرد است که در این میان دهستان بیونیج از سردترین نقاط این شهرستان است و امید است با پیگیری های خدومانه سرهنگ پاسدار اکبری مردم دیگر روستا ها هم دارای کانکس شوند .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار