نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1396 - 14:55   |   کد مطلب: 24493
فرماندار ملایر گفت: امروز تفرقه، سیاست زدگی، عدم حسن نیت و تکبر به نقطه‌ضعفی مهم در جامعه است که باید کوشید که از آن‌ها در امان ماند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی پیش از ظهر امروز در دیدار مشترک با رئیس هیئت رزمندگان استان و مسئولین شهرستانی هیئت، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات فعالین هیئت رزمندگان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، وجود کانون‌ها و مراکز فرهنگی اظهار داشت: هیئت رزمندگان متشکل از جوانان مؤمن و انقلابی و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که فرصت و مجال ارزشمندی برای کشور و جامعه هستند.

وی افزود: ما باید قدردان خدمات و زحمات نیروهایی باشیم که در تمامی مقاطع حساس و بحرانی همراه و همکار مردم و مسئولین هستند.

فرماندار ملایر با اشاره به ظرفیت‌های تمامی نیروهای انقلاب و نمایندگان اظهار کرد: ما در حوزه‌های مختلف اجتماعی، بخصوص درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای موفق طرح کرامت نیازمند استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج و رزمندگان هستیم و برای استفاده از این نیروها و اجتماعی کردن امر کاهش آسیب‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی هیئت رزمندگان و نیروهای مردمی بسیج را فرصت و سرمایه‌ای همواره در دسترس دانست که در مواقع بحران اعم از مقاطع حساس فرهنگی و اجتماعی یا هنگام بروز حوادث طبیعی در خدمت مردم و جامعه هستند.

رضایی یکی از درس‌های بزرگ دفاع مقدس در کنار ایثارگری، شجاعت و رشادت را وحدت تمامی نیروها دانست و افزود: امروز تفرقه، سیاست زدگی، عدم حسن نیت و تکبر به نقطه‌ضعفی مهم در جامعه است که باید کوشید که از آن‌ها در امان بود و از سرمایه‌های معنوی موجود نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار